Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و عراق گفت: اشتراکات فراوان ایران و عراق در بخش‌های اجتماعی، مذهبی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، موجب تسریع در فعالیت‌های کمیسیون مشترک دو کشور و توسعه روابط اقتصای فی مابین شده است.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمد ولی علاءالدینی با اعلام این خبر اظهار کرد: عراق دارای وجوه مشترک فراوان اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اقتصادی با کشور ایران دارد و طی مذاکرات صورت گرفته فی مابین دو کشور و برگزاری جلسات و کمیسیون‌های مشترک در 23 و 24 بهمن ماه سال‌جاری، در حالی که تحریم‌های همه جانبه آمریکا علیه ایران اعمال می‌شد، توانستیم گام‌های موثری جهت توسعه روابط در بخش‌های مختلف عمران، صادرات محصولات در حوزه‌های گوناگون و توسعه صادرات غیرنفتی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ساتکاب با اشاره به اینکه کالاها و خدمات ایران در کشور عراق، از اقبال خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: صادرات کالاهای کشاورزی، لبنیات، سدسازی، کالاهای آب و برق، گردشگری از جمله بخش‌هایی هستند که در مذاکرات صورت گرفته با کشور عراق، مورد توافق طرفین قرار گرفت.

وی اضافه کرد: امیدواریم روند توسعه صادرات با کشورهای همسایه به‌ویژه کشور عراق به صورت پایدار بوده و با توجه به ظرفیت‌های بسیار مطلوب ایران استمرار و افزایش یابد.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق(ساتکاب) عراق وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران عراق وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تمدید صادرات گاز ایران به عراق

صادرات گاز ایران به عراق از مرز پانزده میلیارد دلار گذشت و قرارداد صادرات گاز ایران به عراق به مدت پنج سال دیگر تمدید شد.

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ تمدید صادرات گاز ایران به عراق
  • متکی: نباید در کمیسیون‌ها سرگرم رسیدن به ریاست باشیم
  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • زبان فارسی میراث مشترک ایران و افغانستان
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • غرب‌گرا‌ها علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود