Web Analytics Made Easy - Statcounter

مفتی مصر نسبت به ادامه طرح های رژیم صهیونیستی در یهودی سازی قدس و ممنوعیت پخش اذان از مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «رای الیوم»، شوقی علام، مفتی مصر با صدور بیانیه ای حملات مکرر صدها شهرک نشین به مساجد فلسطین و به ویژه مسجدالاقصی  را محکوم کرد و گفت: این حملات با حمایت نظامیان صهیونیستی صورت می گیرد و شهرک نشینان با حمله به مسجدالاقصی آیین تلمودی انجام می دهند که این اقدامات باعث تنش در مسجدالاقصی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در ممنوعیت پخش اذان از مسجد ابراهیمی را در شهر الخلیل به بهانه عید یهودیان «پوریم» محکوم کرد.

 

مفتی مصر در این بیانیه به اقدامات مقامات صهیونیستی در روزهای اخیر در شهر قدس اشاره کرد و بر ضرورت اجرای قوانین بین ‌المللی برای توقف اقدامات اشغالگران علیه شعائر دینی در مساجد تاکید کرد.

 

شوقی علام درباره ادامه طرح‌ های اشغالگران که با هدف یهودی ‌سازی قدس و تغییر آثار اسلامی و محو هویت واقعی آن صورت می گیرد، هشدار داد.

 

مفتی مصر در ادامه تاکید کرد: عملیات حفاری‌  زیر مسجدالاقصی و اطراف آن  تهدیدی خطرناک برای این مکان مقدس به شمار می رود.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مفتی مصر مسجد ابراهیمی هشدار صهیونیست ها مفتی مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد

جنبش حماس فلسطین در واکنش به بسته شدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد این اقدام هیچ‌گونه مشروعیتی به این رژیم در اشغال سرزمین فلسطین نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، این جنبش در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: بسته شدن مسجدالاقصی در الخلیل توسط اشغالگران نقض آشکار حرمت مسجد و حق عبادت در آن و نیز پافشاری در یهودی سازی آن است که مردم انقلابی ما اجازه آن را نخواهند داد.

رژیم صهیونیستی به بهانه عید یهودی «پسح»، مسجدالاقصی را به مدت ۲ روز به روی نمازگزاران فلسطینی بست و تنها صهیونیست‌ها اجازه ورود دارند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، هر ساله ۱۰ روز این مسجد را در ایام عید یهودی به روی فلسطینی‌ها می‌بندد.

حماس اعلام کرد: این اقدام باطل هیچ گونه مشروعیتی برای اشغال سرزمین و مقدسات ما نخواهد داشت.

این جنبش از توده های مردمی و نیروهای مقاومت خواست به مقابله با این اقدامات تجاوزکارانه علیه سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن ادامه دهند.

صبح امروز چهارشنبه تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیستی تحت حفاظت شدید نیروهای اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست