Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل فلاح قنبری گفت: یک هزار و۳۰۰کودک نیازمند کمتر از شش سال، ۵ هزار و ۲۰۰ سبد غذایی پیشگیری از سوء تغذیه کمیته امداد البرز را دریافت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان برای پیشگیری از ابتلای کودکان زیر ۶ سال استان برای پیشگیری از ابتلابه سوءتغذیه هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل فلاح قنبری رفع سوءتغذیه کودکان زیر ۶ سال را یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد دانست و افزود: در راستای اجرای این طرح، یک هزار و۳۰۰کودک نیازمند کمتر از شش سال، ۵ هزار و ۲۰۰ سبد غذایی پیشگیری از سوء تغذیه کمیته امداد البرز را دریافت کردند.   وی با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز باید اجرای طرح مذکور، اظهار داشت: کارشناسان تغذیه برای تهیه سبدهای حمایت غذایی به کمیته امداد مشاوره می دهند، البته خیرین هم می توانند با حمایت از طرح هم سفره کمیته امداد را در راستای رفع سوءتغذیه کودکان زیر ۶ سال تحت پوشش این نهاد کمک کنند.   معاون حمایت و سلامت کمیته امداد با اشاره به اینکه طرح پیشگیری از سوءتغذیه مادران باردار و شیرده را هم در دستور کار داریم، تصریح کرد: کمک به تجهیزات و درمان بیمارس های صعب العلاج، کمک هزینه فرانشیز، ارتقا شاخص های بهداشتی و خدمات درمانی از دیگر حمایت های کمیته امداد از نیازمندان است.   فلاح قنبری در خاتمه سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه را شامل برنج، لبنیات، حبوبات،  تخم‌مرغ، شیر و خرما دانست و خاطر نشان داشت: سرپرست خانوارهای مشمول طرح می توانند با مراجعه به فروشگاه‌ های تعیین ‌شده توسط کمیته امداد، اقلام سبد حمایت غذایی را دریافت کنند.
    انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته امداد سبد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۳ کارگاه آموزشی با هدف ارائه آموزش‌های حقوقی برای ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز ظهر امروز در جمع مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه‌اندازی موج آموزش برای مشاوران املاک استان البرز خبر داد و افزود: برگزاری 2 همایش استانی با حضور 3110 نفر از مشاوران املاک استان و اجرای دوره‌های آموزشی برای متقاضیان دریافت پروانه تخصصی مشاوره املاک و خودرو از اقدامات ثمربخش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز است.

نجف‌نیا در این نشست بر اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه در حمایت از واحدهای صنعتی تأکید کرد و گفت: دستگاه قضایی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، علاوه بر مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاچاق کالا و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های سالم، تلاش می‌کند با اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه و هماهنگی با دستگاه‌های دیگر، از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی پیشگیری کند.

البرز؛ استانی بدون پرونده جرایم مطبوعاتی در دادگستری

این مقام مسئول حذف قوانین دست و پاگیر را در حفظ واحدهای تولیدی ضروری دانست و بیان کرد: اقتصاد با معضلات فراوانی از جمله رقابت‌های نامشروع، قاچاق و فرار مالیاتی مواجه است و در چنین شرایطی با تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های حمایت قضایی و رفع قوانین و مقررات دست و پاگیر می‌توان از زمین‌خوردن کارگاه‌ها و تولیدکنندگان پیشگیری کرد.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز بر ایجاد فرصت‌های شغلی در زندان و برای زندانیان تأکید کرد و افزود: مشارکت در اجرای طرح‌های مرتبط با حرفه‌آموزی و راه‌اندازی کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در زندان، به فرآیند بازپروری زندانیان و پیشگیری از تکرار چرخه جرم کمک می‌کند.

در این نشست پیرامون راهکارهای رفع موانع تولید، کارآفرینی و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان در مسیر حفظ و ایجاد اشتغال بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه