Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ خط تولید انبوه کامیونت جدید ایرانی  با حضور علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهر صنعتی البرز استان قزوین به بهره برداری رسید.
کامیون شیلر هشت تن دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی روز اروپا است.

۵۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶درصد قطعات این خودرو داخلی سازی شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه در مراسم تولید انبوه مینی بوس مسافربری پگاسوس گروه صنعتی بهمن دیزل شرکت کرد و خط تولید انبوه این محصول را نیز به بهره برداری رساند.
مینی بوس پگاسوس که ۴۲درصد قطعات آن تولید داخل بوده، دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر و منطبق با استانداردهای آلایندگی روز اروپا است.
شرکت بهمن دیزل در زمینه تولید انواع کامیونت ایسوزو، مینی بوس، وانت و کاربری سازی خودرو با سرمایه گذاری ثابت ۳۵میلیارد ریال در شهر صنعتی البرز مشغول به تولید بوده و با ظرفیت تولید ۴۳هزار و ۵۰۰دستگاه در سال برای ۵۷۳نفر اشتغالزایی کرده است.

48

کد خبر 1490588

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.
50 واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می کند.
طبق قانون شهرک های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
.جمعی از دوست داران محیط زیست در آوج هم برای جمع آوری زباله ها از طبیعت دست به کار شدند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • ۲۴۷ فقره استاندارد ملی در سال ۱۴۰۲ تدوین، تجدید نظر و بازنگری شد
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد