Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:28:33 GMT

آسمان گیلان تا دوشنبه آفتابی است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۹۲۰۷

آسمان گیلان تا دوشنبه آفتابی است

محمد دادرس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آینده، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای پایدار طی ۳۶ ساعت آینده است.

وی از افزایش دما طی روزهای آینده خبر داد و افزود: در پی استقرار هوای پایدار در استان طی روز استان آفتابی و دما نیز رو به افزایش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت هوای استان طی ساعات صبح و شب نیز، گفت: در پی استقرار جریانات هوای پایدار در گیلان، برخی از مناطق با پدیده یخبندان روبرو خواهند شد.

دادرس با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روز دو شنبه به بعد، بیان کرد: از روز دوشنبه با ورود سامانه سرد و بارشی، شرایط برای ابر و وزش باد گاها شدید و به تناوب بارندگی تا اواخر روز سه شنبه مورد انتظار است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان دما هواشناسی هوا استان طی طی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آر تی به روال قدیم باز می گردد

تین نیوز

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آر تی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم ها در بخش انتهایی باز گردد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی علیزاده گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت ها و ماشین های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می شود.

علیزاده گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

وی گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم ها در بخش انتهایی باز گردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری های فراوان شهردار محترم تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس ها باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • استقرار هوای صاف و آفتابی در گیلان
  • وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آر تی به روال قدیم باز می گردد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • هوای کرمانشاه تحت تاثیر امواجی ناپایدار
  • جو آرام و پایدار برای آسمان لرستان
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین