Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمی، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس زنگ جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» به صورت آنلاین در سامانه آموزشی شاد و فضای مجازی نواخته خواهد شد.

حمیدرضا کرمی، قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در کرمانشاه گفت: جشن نیکوکاری امسال همزمان با ۱۴ اسفند و سالروز تأسیس کمیته امداد به صورت نمادین آغاز و این جشن امسال در سطح استان به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطر نشان کرد: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد.

 

کرمی گفت: در روز پنج شنبه چهاردهم اسفند ماه نیز پایگاه های کمیته امداد و بسیج با استقرار در سطح شهرها و روستاها به کار جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری مشغول خواهند شد.

 

قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: در پانزدهم اسفند ماه نیز  پایگاه های این نهاد در صورت صلاحدید ستاد مقابله با بیماری کرونا و برقراری نماز جمعه در میعادگاه های نماز جمعه مستقر خواهند شد.

 

کرمی  تاکید کرد: همانند سال های گذشته تمامی کمک های مردمی از قبیل  البسه، پوشاک، بسته‌های غذایی و هدایای نقدی که در جشن نیکوکاری پیش از آغاز سال جدید  به دست خانوارهای نیازمند خواهد رسید.

 

وی در پایان گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: زنگ جشن نیکوکاری کمک به نیازمندان فضای مجازی جشن نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.» - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.» 

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1403 نیز خواهد بود.

لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (1402) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم»‌ برگزار شده بود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 19 تا 29 اردیبهشت (1403) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال