Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز پیک چهارم شیوع بیماری کرونا در سطح کشور گفت: بازرسان بهداشت محیط کیش در بهمن ماه امسال از ۲هزار و ۴۲۴ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی بازدید کردند.

محمدرضا رضانیا تصریح کرد: از این تعداد ۶ مرکز متخلف به دادگاه معرفی و ۴ مرکز پلمپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: یک هزار و ۶۶۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط بازرسان بهداشت جمع آوری و معدوم شده است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: صدور ۹۲۷ کارت بهداشتی، ۴۱مورد صلاحیت بهداشتی،۲۳ مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی، بررسی یک مورد آلودگی ناشی از فاضلاب و یک مورد بررسی آلودگی ناشی از زباله،۲۰ مورد نمونه برداری از نان،آموزش پروتکل های بهداشتی و نظارت بر نحوه اجرای آن توسط صنوف، از جمله فعالیت های مهم بهداشت محیط کیش در بهمن ماه امسال بود.

رضانیا خاطر نشان کرد: دریافت و رسیدگی به شکایت‌های مردمی از طریق تلفن های ۴۴۴۲۳۳۱۱، ۰۹۳۴۷۶۹۰۱۹۹ و سامانه ۱۹۰ فراهم شده است و شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه روش تلفنی، کتبی و حضوری مورد بررسی قرار می گیرد.

برچسب‌ها سخنگوی شورای سلامت کیش کیش بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سخنگوی شورای سلامت کیش کیش بهداشت و سلامت سخنگوی شورای سلامت کیش کیش بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحا مواد غذایی فاسد در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس مرکز بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آباده گفت: بازرسان بهداشت محیط و کارشناسان شبکه بهداشت مراکز شهری و روستایی این شهرستان ، بیش از چهار تن مواد غذایی، اقلام خوراکی فاسد و لوازم آرایشی، بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز  را از مراکز جمع آوری و در سایت دفن زباله معدوم کردند.
کرم نژاد افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه مواد غذایی تاریخ گذشته یا غیر مجاز، موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند تا با متخلفان برخورد شود.
پژمان حیدری مسئول واحد بهداشت محیط همچنین بیان کرد: کارشناسان بهداشت محیط به صورت شبانه روزی بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و  صنوف عرضه کننده مواد بهداشتی و آرایشی نظارت دارند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • معدوم سازی بیش از ۱۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چهارمحال و بختیاری
  • ضبط و معدوم سازی ۳۵۰ کیلوگرم مرغ غیربهداشتی و فاسد در شهرستان بابلسر
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان کشف و معدوم شد