Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@07:01:29 GMT

خبر یک نماینده از ظهور «کرونای ایرانی»

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۹۵۷۷

خبر یک نماینده از ظهور «کرونای ایرانی»

 خبرگزاری مهر: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد با ابراز تأسف از وضعیت قرمز در استان خوزستان اظهار داشت: حجم ابتلائات در استان خوزستان بالا است و نزدیک به نیمی از فوتی‌ها برای این استان است. درحالی‌که اگر خوزستان کنترل می‌شد تعداد فوتی‌ها به ۴۰ نفر کاهش پیدا می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا از وجود کرونای جهش‌یافته در داخل کشور با عنوان «کرونای ایرانی» خبر داد و گفت: علاوه بر موتاسیون‌های (جهش ژنتیکی) آفریقایی و انگلیسی و کالیفرنیایی، باید کرونای جهش یافته ایرانی را هم اضافه کرد؛ البته هنوز کاملاً تائید نشده ولی شواهدی از آن در قزوین و آن نواحی هست.

وی از تصمیم‌گیری در مورد نحوه سفرها در ایام تعطیلات نوروزی نیز اظهار داشت: در این جلسه، در خصوص موضوع مسافرت‌ها و محدودیت‌ها مباحثی مطرح شد که مسافرت چگونه باشد و کدام شهرها آزاد و کدام شهرها آزاد نباشند و کجاها تراکم وجود دارد و یا ندارد و قرار شد قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا بر روی این کار کند.

قاضی‌زاده هاشمی بحث واکسیناسیون را از دیگر مباحث مطرح‌شده در این جلسه بیان کرد و گفت: پرستاران باید در اولویت واکسیناسیون باشند. به‌خصوص بعضی از این پرستاران که باردار هستند بیشتر درخطرند و آن‌هایی که با بیماران کرونایی به‌طور مستقیم در ارتباط‌اند باید در اولویت باشند.

وی تأکید کرد: واکسن‌ها قسمت به قسمت وارد می‌شود و به همین ترتیب طبق دستورالعملی که ذکرشده واکسیناسیون انجام خواهد شد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: کرونای ایرانی کرونای جهش یافته ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه ستاری نوید عصر امروز در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان کبودراهنگ گفت: اجرای برنامه‌های تشویقی ازدواج و فرزندآوری به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت باید در اولویت حوزه فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی بیان کرد: خدمات جهادی و میدانی فرماندار و اعضای ستاد جوانی جمعیت و خانواده شهرستان کبودراهنگ قابل تقدیر است.

ستاری نوید ادامه داد: در شهرستان کبودراهنگ با آسیب‌های اجتماعی مواجه نیستیم و یکی از شهرستان‌های نمونه در امر عفاف و حجاب است.

در پایان جلسه مسئول امور بانوان فرمانداری کبودراهنگ با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6085784

دیگر خبرها

  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟