Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی، محمدصالح جوکار در نشست علنی نوبت دوم امروز –شنبه- در تذکری در رابطه با قانون اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم‌ها گفت: رهبر انقلاب بارها از این قانون حمایت کردند و ۷۰درصد مردم هم اعتقاد دارند که این قانون باید اجرا شود.

نماینده یزد افزود: موضوع یک صدایی بسیار مهم است اما یکصدایی باید حول محور اجرای دقیق این قانون باشد و قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها به طور کامل اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون شوراها با بیان اینکه دولت باید بندهای این قانون را اجرایی کند، افزود: موضوع مهم در مقابل دشمنان و بیگانگان این است که آنهایی که با ما مذاکره کردند و توافقات را شکستند بایستی برای آن‌ها شرط بگذاریم و آن‌ها در جایگاهی نیستند که برای ما پیش‌شرط تعیین کنند.

برچسب‌ها برجام یزد دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام یزد دولت برجام یزد دولت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور عفاف و حجاب با حضور فرمانده انتظامی کل کشور در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه برگزار شد.

حجت الاسلام ماندگاری در این مراسم ضمن مطالبه از قوای سه گانه برای اجرای قانون گفت: هرچه زودتر باید قانون الزام حجاب تصویب و در اختیار دولت و سایر نهاد‌ها قرار گیرد، قوه قضاییه همچنان که با مفسدان اقتصادی و ناقضان امنیت مقابله می‌کنند باید با بی حیایی هم مقابله کنند.

وی با بیان اینکه همه باید امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند، تصریح کرد: اسلام تماشاچی نمی‌خواهد، مردم تماشاچی شدند که دستان علی بسته شد و زینب کبری به اسارت رفت، تا بی حیایی در جامعه می‌بینیم باید با قول لین و محکم تذکر داد.

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به اینکه دزدی و بی حیایی هر دو خلاف قانون است، اذعان داشت: قانون اسلام و قانون جمهوری اسلامی رعایت حجاب و عفاف است پس باید رعایت کرد.

وی در پایان بیان کرد: همه مردم، اصناف و قوای سه گانه باید در کنار نیروی انتظامی باشیم تا مبارزه با بی عفتی و بی حجابی هم به نتیجه برسد.

از دیگر برنامه‌های این مراسم سخنرانی سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور و دکلمه خوانی دختر شهید آقازاده در وصف شهدا و وصیت شهدا نسبت به حجاب و عفاف بود.

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • رأی الیوم:حاکمیت اردن استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی است
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است