Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@08:47:02 GMT

کرونا در کمین زلزله‌زدگان چادرنشین سی سخت

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۹۶۷۰

کرونا در کمین زلزله‌زدگان چادرنشین سی سخت

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا ، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از احتمال افزایش آمار بیماران کرونایی در چادرهای زلزله زدگان سی سختی خبرداد.

 مهدی بانشی در نشست ستاد استانی کرونا گفت: اسکان در چادر با تهویه کم، امکان افزایش ابتلای زلزله زدگان سی سختی به کرونا را بالا می برد و ما از این وضعیت نیز نگران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور مسئولان و اقشار مختلف در زلزله سی سخت، شرایط را برای ما کمی دشوار کرده و البته تاکنون ۱۵ هزار تست انجام و در ورودی شهر سی سخت نیز کانکس تست گیری مستقر شده است.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تشریح آخرین آمار وضعیت کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: همجواری با استان هایی که متاسفانه در آنها بیماران مبتلای به کرونای انگلیسی مشاهده شده بر نگرانی های ما در زلزله سی سخت و سایر نقاط استان افزوده است.

بانشی گفت: در مراجعات کنونی، افزایش آماری مشاهده نشده و در هفته اخیر روند آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبتا ثابت بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروتکل الحاقی پهپاد کمان 22 ایام البیض آزادراه غدیر حادثه سراوان اسکان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پروتکل الحاقی پهپاد کمان 22 ایام البیض آزادراه غدیر حادثه سراوان سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • حواله تحویل بیش از ۷۰ هزار تن قیر رایگان برای شهرداری‌ها کهگیلویه و بویراحمد صادر شد
  • شناسایی ۲۳ نقطه حادثه خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد