Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین صالح‌ریاحی دهکردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح توسعه زیرساخت‌های گردشگری چشمه صالح جونقان از توابع شهرستان فارسان در این استان آغاز شد.

مسئول امور قراردادهای اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای اجرای این طرح شامل سکوسازی در محل، 590 میلیون ریال اعتبار استانی از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اختصاص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمان اجرا و تکمیل این طرح به مدت سه ماه، زمینه اشتغال مستقیم دو نفر فراهم خواهد شد.

صالح‌ریاحی اضافه کرد: در سال‌های گذشته برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری چشمه صالح جونقان یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

گفتنی است، جونقان از توابع شهرستان فارسان در 50 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختنیاری واقع شده است.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بهنام اسماعیلی با اشاره به انتشار نامه‌ای در فضای مجازی با موضوع توقف توزیع شیر در شهرستان فارسان، گفت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در شهرستان فارسان نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا مسئولان بررسی‌های لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی، شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری، بررسی و سپس توزیع می‌شود.
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز بر فرآیند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.
اسماعیلی افزود: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و از امروز نیز توزیع شیر در شهرستان فارسان از سر گرفته شد.
وی ادامه داد: تا کنون هیچ مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب است.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • آزرده خاطر شدن اهالی روستای یل چشمه سفلی از نابودی جنگل + تصاویر
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری