Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@21:40:29 GMT

آمار کرونا کاشان ۹ اسفند؛ بدون فوتی و ۱۲ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۹۷۳۰

آمار کرونا کاشان ۹ اسفند؛ بدون فوتی و ۱۲ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۹ اهل کاشان هستند و مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ نداده است.

سیدعلیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۱۳۵ هزار و ۹۵۷ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: ۸ هزار و ۶۴۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۹ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و از این تعداد همگی اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی ۴۲ سال و حداقل سن بستری ۱ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل ۳ بیمار جدیدی بستری شده است.

وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۸۲ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۵۹ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۲۳ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۱۲ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و ۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

وی گفت: مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته رخ نداده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن ۱۱ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۱۴ هزار و ۲۷۱ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده‌اند.

کد خبر 477883

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کاشان کاشان ابتلا به کرونا در کاشان کرونا در کاشان وضعیت کرونا در کاشان آمار کرونا در اصفهان شیوع کرونا در اصفهان اخبار کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان آمار ابتلا به کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آمار فوتي آمار ابتلا به کووید ۱۹ آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار مبتلایان کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا آمار قربانیان کرونا ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ابتلا به کرونا کرونا در ایران شیوع کرونا کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ پاندمی کووید 19 مبتلایان به کووید ۱۹ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان شهید بهشتی مبتلا به کرونا ویروس ۲۴ ساعت گذشته آران و بیدگل منطقه کاشان شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری