Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@18:28:00 GMT

حریق انبار نخ و پارچه در خیابان مولوی تهران

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۹۷۵۵

حریق انبار نخ و پارچه در خیابان مولوی تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از وقوع حریق در یک انبار نگهداری نخ و پارچه در خیابان مولوی تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، درباره وقوع حریق در یک انبار در خیابان مولوی پایتخت اظهار داشت: ساعت ۱۳:۱۳ ظهر امروز یک انبار نگهداری پنبه، نخ و پارچه در خیابان مولوی، خیابان صاحب‌جم، کوچه بوربور طعمه حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۴ ایستگاه آتش‌نشانی همراه با خودروهای اطفای حریق و تجهیزات مورد نیاز ۲ دقیقه پس از تماس با سامانه ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: این انبار در یک ملک دو طبقه قدیمی در یک کوچه باریک بود که امکان ورود خودروهای اطفای حریق به طور کامل در آن وجود نداشت ولی با این وجود نیروهای آتش‌نشانی از ۴ طرف عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

ملکی خاطرنشان کرد:‌آتش‌در این ملک دو طبقه قدیمی کاملا شعله‌ور شده بود و احتمال سرایت حریق به انبارهای مجاور نیز وجود داشت که خوشبختانه آتش در حال حاضر کامل اطفاء شده است.

وی گفت:‌خوشبختانه این حادثه هیچگونه مصدومیت و تلفات جانی به همراه نداشت و نیروهای آتش‌نشانی مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جلال ملکی اخبار حوادث سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خیابان مولوی آتش نشانی آتش نشان خیابان مولوی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: باید نظارت جامعی از سوی اکیپ‌های اطفای حریق و دیدبان‌ها صورت گیرد تا با حضور به موقع و سریع در محل از گسترش حریق جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، یاسم خان‌محمدیان امروز- چهارشنبه بیست و نهم فروردین‌_ در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: روند پیشرفت طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و تولید نهال در سال جاری برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان برنامه‌ریزی شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل آتش‌سوزی، افزود: لازم است نظارت جامعی از سوی اکیپ‌های اطفای حریق و دیدبان‌ها صورت گیرد تا با حضور به موقع و سریع در محل از گسترش حریق جلوگیری شود.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با بیان اینکه مشارکت مردم در حفاظت از منابع طبیعی بسیار تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: مدیران منابع طبیعی شهرستان‌ها برای پیشگیری و اطفای حریق در جنگل‌ها و مراتع از مجریان طرح‌ها و بهره‌برداران منابع طبیعی، دهیاران و شورای اسلامی روستاها در مناطق بحرانی کمک بگیرند.

خان‌محمدیان ادامه داد: لازم است ضمن توجه جدی در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت نسبت به تولید شش میلیون اصله نهال در استان اقدام شود.

کد خبر 745447

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد