Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح فردا (یکشنبه) در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود که این فدراسیون شیوه نامه‌های بهداشتی رسانه‌ای را برای حضور افراد و نمایندگان رسانه‌های جمعی مشخص کرد.

طبق برنامه، آی‌دی‌کارت‌ها صادره به نام فرد تنها ملاک جهت ورود اهالی رسانه به داخل مجمع است که افرادی که آیدی‌کارت نداشته باشند، به هیچ عنوان حق ورود به مجمع را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لایو اینستاگرامی، افراد و گروه‌های رسانه‌ای ممنوع است و نمایندگان فدراسیون در جلسه در صورت مشاهده آیدی‌کارت خبرنگار مربوطه را ضبط خواهند کرد.

همچنین بعد از پایان مجمع و انتخاب رئیس، نشست خبری رئیس جدید فدراسیون فوتبال در سالن کنفرانس شهید رضایی‌نژاد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

آشتیانی: نتیجه انتخابات فدراسیون فوتبال تغییری در شرایط ورزش ایران ایجاد نمی‌کند

فدراسیون فوتبال شرایط دیگری را برای حضور تصویربرداران و عکاسان و خبرنگاران در نظر گرفته و قرار است هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

انتخابات فدراسیون فوتبال فردا در شرایطی برگزار خواهد شد که مصطفی آجرلو، کیومرث هاشمی، شهاب عزیزی خادم و علی کریمی برای ریاست این فدراسیون به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود

رئیس دانشکده دین و رسانه قم از برگزاری همایش ملی "دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین" در هفته پایانی اردیبهشت ماه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، کمال اکبری در دیدار نوروزی با آیت الله علیرضا اعرافی که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار داشت: همایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در سال 1403 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش در آخرین هفته اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: تاکنون بیش از 320 چکیده مقاله و 150 مقاله کامل به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

رئیس دانشکده دین و رسانه با بیان اینکه بیش از 10 پیش نشست برای این همایش برگزار شده است، گفت: برای نخستین بار در این همایش یک ادبیات‌سازی در حال شکل‌گیری است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 100 دانشجوی کارشناسی ارشد در دانکشده دین و رسانه تحصیل می کنند، خاطرنشان کرد: در دانشکده دین و رسانه پیگیری لازم برای راه‌اندازی مقطع دکتری صورت گرفته ولی در داخل سازمان با مشکلاتی مواجه هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان