Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@14:10:26 GMT

فروش واحد متقاضیان مسکن توسط یک پیمانکار تخلف است + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۹۷۹۳

فروش واحد متقاضیان مسکن توسط یک پیمانکار تخلف است + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به برخورد با پیمانکار متخلفی که منزل متقاضیان مسکن مهر را فروخته است، گفت: این کار فروش مال غیر است و تلاش می‌کنیم که حق متقاضیان را بگیریم. - اخبار استانها -

رضا خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در خصوص فروش واحدهای مسکونی مسکن مهر در استان البرز توسط یکی از پیمانکاران سازنده مسکن با تأیید این خبر، اظهار داشت: پیمانکار به هیچ عنوان حق ندارد واحدهای مسکونی متعلق به متقاضیان مسکن مهر است به دیگری بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آورده برخی متقاضیان در ابتدا کامل نبود، افزود: آنهایی که برای تکمیل آورده خود اقدام نکردند نامشان از سامانه حذف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه این در حالی است که مدیران پیشین تصمیم گرفته بودند بخشی از هزینه ساخت پروژه را از دل پروژه پرداخت کنند، بیان کرد: به همین دلیل در برخی مواقع به سازندگان اجازه فروش دادند.

اساسنامه واحد‌های مسکن مهر پردیس ابلاغ شد علیه مسببان مشکلات مسکن مهر ولایت پیشوا اقدام قضایی می‌شود اسلامی:‌ پروژه‌های مسکن مهر را ادامه دادیم/ پروتکل‌های کرونا را اجرا می‌کنیم

خالقی با عنوان اینکه فروش این واحدها قاعده‌مند باید انجام شود، تصریح کرد: حتما باید واحدهایی از سوی سازنده به فروش رفته باشد که نام مالک اصلی واحدها به دلیل عدم تکمیل آورده حذف شده باشد.

وی با بیان اینکه در صورت اجحاف در حق افراد و مالکین اصلی احقاق حق می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در صورت فروش بدون مجوز سازنده باید جبران خسارت کند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان

یاوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، عسکری مدیر شعب بانک مسکن خوزستان گفت: این تسهیلات در قالب ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن پرداخت می شود که متقاضیان ابتدا باید در سامانه جامع طرح های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کنند. 

متقاضیان پس از طی شرایط لازم به شعب بانکی معرفی خواهند شد. 

سقف تسهیلات ودیعه مسکن در شهر تهران ۲٠٠میلیون تومان، در مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲٠٠هزار نفرجمعیت ۱۹٠میلیون تومان پرداخت می شود که در استان خوزستان، شامل شهرهای اهواز، آبادان و دزفول است. 

همچنین تسهیلات ودیعه مسکن که پیش از این در روستا‌ها تعریف نشده بود، مبلغ ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن در نظر گرفته شد.

این تسهیلات با نرخ آزاد و ندت باز پرداخت آن ۵ساله است. 

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • در دام دلالان خرید و فروش «امتیاز نهضت ملی مسکن» نیفتید
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • اعلام نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان