Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان در سالن کوثر استانداری، انتخابات را رویدادی مهم و یکی از نشانه های جدی مردم سالاری در کشور دانست و ابراز داشت: انتخابات پیش رو با توجه به شیوع ویروس کرونا از حساسیت بیشتری برخوردار است و برای برگزاری آن باید ساز و کارهای متفاوتی در نظر گرفته شود و یا تمام الکترونیک برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمادگی استان در برگزاری انتخابات الکترونیک گفت: زیرساخت‌های برگزاری انتخابات الکترونیک در استان وضعیت خوبی دارد و به جز یک فرایند، تمام انتخابات می‌تواند به صورت الکترونیک برگزار شود.

استاندار سمنان گفت: برگزاری بدون نقص انتخابات ۱۴۰۰، در گرو آمادگی ۱۰۰ درصدی اعضای ستاد انتخابات استان است بنابراین همه فرمانداران و اعضای ستاد باید به صورت عملیاتی آموزش ببینند و به فرآیند و قوانین برگزاری انتخابات و کار با فناوری‌های مورد نیاز کاملا مسلط باشند.

آشناگر گفت: در پایان مراحل آموزش، آزمون های تئوری و عملی از مجریان انتخابات گرفته می شود و نتایج به وزارت کشور اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: فرمانداران برای حفظ امنیت، طرح‌های امنیتی در شهرستان‌ها در نظر بگیرند و این طرح‌ها باید تا پایان فروردین به تصویب کمیته امنیت انتخابات استان برسد.

استاندار سمنان بیان کرد: تامین شرایط رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در طول برگزاری انتخابات باید مدنظر فرمانداران باشد و با هماهنگی رئیسان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، دستورالعمل‌های خاصی برای برگزاری انتخابات پیش رو در نظر گرفته شود.

آشناگر مهم‌ترین دغدغه مردم را بی‌طرفی مجریان انتخابات دانست و تاکید کرد: هیچ‌یک از اعضای ستاد انتخابات استان نباید موضع خود را در انتخابات اعلام کنند و رای مسئولان برگزاری انتخابات باید مخفی باشد.

استاندار سمنان با بیان اینکه هدف اصلی ستاد انتخابات مشارکت بالای مردمی است گفت: مجریان انتخابات با حفظ استقلال، همدلی خود با هیات نظارت را حفظ کنند و اگر تفاوت در نگاه وجود دارد، با گفت و گو حل شود.

آشناگر ادامه داد: فرمانداران مستند سازی فعالیت‌های خود را به منظور ارزیابی عملکرد انجام دهند.

استاندار سمنان گفت: در نشست امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت کلی کشور از نظر شیوع ویروس کرونا با ثبات عنوان شد و در استان سمنان، شهرستان‌های شاهرود و دامغان از نظر رنگ بندی کرونایی نارنجی و  نزدیک به قرمز هستند.

وی افزود: در این  ۲ شهرستان رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدی‌تر گرفته شود.

آشناگر گفت: در برخی از شهرستان‌ها محدودیت‌های تردد شبانه جدی گرفته نمی‌شود و لازم است فرمانداران با همکاری نیروی انتظامی، نظارت‌ها را تشدید و ضعف‌ها را را برطرف کنند.

وی تاکید کرد: وضعیت رنگ بندی شهرستان‌های استان سمنان شکننده است و در صورت غفلت، شیوع کرونا بیش از پیش خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سمنان استانداری سمنان علی رضا آشناگر  انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سمنان استانداری سمنان انتخابات ۱۴۰۰ سمنان استانداری سمنان انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور برگزاری انتخابات مجریان انتخابات استاندار سمنان انتخابات استان ستاد انتخابات شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۸ نشانگر هوای «سالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۷۲ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر حکایت دارد.

او افزود: کیفیت هوای سایر ۱۸ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک سگ ببینید که چه زخم عاطفی مانع شادی شما می‌شود
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد