Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@18:06:08 GMT

پروژه ۲۲۰ واحدی مسکن ملی در گرگان کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۹۸۶۵

پروژه ۲۲۰ واحدی مسکن ملی در گرگان کلنگ زنی شد

گروه استان‌ها- پروژه ۲۲۰ واحدی در قالب اقدام ملی مسکن ظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، مهدی سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ظهر امروز در  آیین کلنگ زنی پروژه 220 واحدی مسکن ملی در سایت سعدآباد اظهار داشت:این واحدهای مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این پروژه در 2 قطعه زمین و مجموعا 14 هزار متر مربع با 11بلوک ، 5 طبقه و جمعا در بنا حدود 28 هزار متر مربع ساخته خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیان داشت: نحوه واگذاری این واحدها برابر ضوابط و شرایط وزارت راه و شهرسازی و ثبت نام در سامانه مربوط به طرح اقدام ملی مسکن است.

انتقاد شهردار قم از واگذاری اراضی 32 و 48 هکتاری به طرح مسکن ملی‌ / بسیاری از طرح‌های توسعه‌ای بلاتکلیف استفقط ساخت 18 واحد مسکن ملی در قزوین به مرحله ساختن سقف رسیده است

وی گفت: یکی از دغدغه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) موضوع مسکن جوانان کم درآمد بوده که هدف از این اقدام واگذاری مسکن به صورت ارزان قیمت به آنان است.

سلمان زاده اضافه کرد: سهم ساخت ستاد در این استان یکهزار واحدمسکونی است که تاکنون راه و شهرسازی توانست زمین را در اختیار ستاد قرار دهد که در صورت تحویل زمین‌های بیشتر از جمله منطقه مریم آباد و یا در شهرهای دیگر ستاد این آمادگی را دارد تا این تعداد و یا تعداد بیشتر، تعهد را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستا‌های اردبیل

حامد کیخسروی در همایش تبیین حساب 100 امام در مشگین‌شهر، گفت: اولین همایش تبیین حساب 100 امام را در مشگین‌شهر در حال مزین به «جهش تولید با مشارکت مردم» برگزار می‌کنیم و امیدواریم در سایر شهرستان‌ها نیز نظیر این همایش برای تبیین جایگاه و اهمیت حساب 100 امام برگزار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در فروردین سال 58 امام راحل حساب 100 را بنیان نهاد که با گذشته 45 سال امروز به یک نهال برومند تبدیل شده و در گرامیداشت این ایام 21 تا 31 فروردین به نام دهه حساب 100 امام و سالگرد بنیاد مسکن نامگذاری شده است.

به گفته او، اصلی‌ترین هدف از تأسیس این حساب بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های محروم و نیازمند به ویژه تأمین سرپناه بوده تا آنها بتوانند از مسکنی آبرومند با همت خیران و کمک‌های مردمی بهره‌مند شوند.

کیخسروی افزود: در کنار ساخت مسکن محرومان، بنیاد مسکن فعالیت‌های خوبی را در حوزه عمران و آبادانی روستاها و بازسازی مناطق سیل‌زده و یا زلزله‌زده انجام داده و توانسته کارنامه درخشان از خود به یادگار بگذارد.

او در ادامه تصریح کرد: در سال‌های اخیر تکلیف ساخت مسکن برای ساکنان شهرهای زیر 100 هزار نفر نیز در قالب نهضت ملی مسکن به این نهاد انقلابی واگذار شده تا زمینه برای مسکن دار کردن افراد فاقد سرپناه فراهم آید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل سهمیه چهار هزار واحدی ساخت و مقاوم‌سازی مسکن استان را در سال گذشته یادآور شد و گفت: امسال این سهمیه به هفت هزار و 500 واحد افزایش یافته تا ما بتوانیم کارنامه‌ای شایسته در بحث مقاوم‌سازی مسکن روستایی داشته باشیم.

کیخسروی بیان کرد: 240 پروژه سال گذشته به همت بنیاد مسکن و با اعتباری بالغ بر 385 میلیارد تومان اجرایی شد که عمده آنها مربوط به عمران و آبادانی ساکنان روستایی بوده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستا‌های اردبیل