Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:30:33 GMT

فتونیوز/عید امسال مانند عید پارسال است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۹۸۷۶

فتونیوز/عید امسال مانند عید پارسال است

حسن روحانی، رئیس جمهور گفت: اگر شرایط عادی باشد و موج چهارم هم اتفاق نیفتد بازهم عید امسال مانند عید پارسال است و شرایط ما سخت‌تر هم شده است.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن روحانی، رئیس جمهور گفت: اگر شرایط عادی باشد و موج چهارم هم اتفاق نیفتد بازهم عید امسال مانند عید پارسال است و شرایط ما سخت‌تر هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها، روزهای حساس‌تری نسبت به دو، سه ماه پیش است زیرا هم مردم در جنبش اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی هستند، یعنی نظافت و تمیز کردن بیشتر مربوط به این ایام است و هم جنب و جوش خرید و تردد وجود دارد. تماس‌ها بیشتر است و ممکن است فاصله‌گذاری‌ها کمتر رعایت شود و این مسئله، آثار بیشتری دارد یعنی ممکن است یکی، دو هفته بعد آثار آن را شاهد باشیم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی

رضا اصغری سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: پارسال ۴۳ هزار و ۵۱۰ اشتراک در بخش شهری و ۲۶ هزار و ۷۲۰ اشتراک روستایی پذیرش شده که در مقایسه با سال ماقبل آن افزایش ۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع ۶۶ هزار و ۸۵۶ اشتراک‌پذیری انجام گرفته بود، افزود: ۵۳۴۴ انشعاب شهری و ۱۷ هزار و ۹۰۵ انشعاب هم روستایی بود.

اصغری با اعلام اینکه نصب انشعابات پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۵ انشعاب شهری و روستایی نصب شده بود.

وی در ادامه به گازرسانی حفرات خالی شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: پارسال به ۶۷۵ مورد از حفرات خالی گازرسانی شد و طی آن ۱۰ هزار و ۷۶۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی همچنین با بیان اینکه تعویض کنتور مشترکان از دیگر وظایف بهره‌برداری است، اعلام کرد: در این خصوص نیز پارسال ۲۵ هزار و ۴۶۵ کنتور مورد تعویض قرار گرفت.

اصغری در ادامه با اشاره به قانون برخورد با استفاده‌کنندگان از انشعابات غیرمجاز، گفت: پارسال در این زمینه ۹۷ مورد استفاده غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شده که البته در مقایسه با سال ۱۴۰۱ که طی آن ۱۳۷ مورد شناسایی شده بود، کاهش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • علت اصلی سفت شدن و درد مفاصل کشف شد
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • چه مردانی بیشتر در معرض ابتلا به سرطان پروستات هستند؟
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند