Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:04:30 GMT

نیروی هوایی اشراف کامل عملیاتی بر منطقه دارد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۰۷۸

نیروی هوایی اشراف کامل عملیاتی بر منطقه دارد

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده گفت: نیروی هوایی به واسطه همّت جوانان و علم پیشکسوتان عزیزمان در بهترین شرایط خود قرار دارد و امروزه نیز اشراف کاملی بر فعالیت‌های بیگانگان دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در مرکز آموزش 01 شهدای وظیفه در جمع نخبگان وظیفه چهاردهمین دوره جامعه‌پذیری ذخیره‌های نظام گفت: با تقویت قدرت هوایی می‌توان در سطح بین‌المللی چانه‌زنی‌ها را افزایش و اراده و فشارهای سیاسی را به دشمنان تحمیل کرد که در این مسیر خوداتکایی در تأمین سامانه‌ها و تجهیزات یکی از اصول اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشورهای منطقه با عدم تکیه بر خود و امید بستن به خلبانان خارجی و تجهیزاتی که مستشاران بیگانه برای آن‌ها تهیه و نگهداری می‌کنند، دچار اشتباه راهبردی بزرگی می‌شوند زیرا نه تنها خودکفا نخواهند شد بلکه در بلندمدت این نیروهای خارجی انگیزه لازم برای جنگیدن و دفاع از کشورشان را نخواهند داشت.
فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در مواقع بحران و جنگ همه بخش‌ها باید با وحدتی مثال‌زدنی همدیگر را پوشش داده و چالش‌ها را به حداقل برسانیم. وظیفه شما نخبگان در این مورد حیاتی و اساسی است و انتظار می‌رود در آینده بتوانید منسجم و هماهنگ در جهت اعتلای کشور و افزایش مؤلفه‌های قدرت کشور عزیزمان گام بردارید.
امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده با اشاره به قدرت هوایی جمهوری اسلامی ایران و یادآوری عملیات‌های متعدد و خیره‌کننده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: قدرت هوایی مؤلفه‌های متعددی دارد که نیروی هوایی مقتدر یکی از اجزای قدرت هوایی است و برتری هوایی راهبردی و سیاسی نیازمند همکاری و هماهنگی همه بخش‌های مختلف کشور است. قدرت هوایی جمهوری اسلامی در منطقه اثبات شده است به گونه‌ای که هیچ نیروی هوایی اعم از جنگنده و یا غیر آن بدون اجازه و هماهنگی با ما حق عبور از حاکمیت هوایی ما را ندارد و موارد اندکی که تخطی کردند را در نقاط مختلف شناسایی کرده، به زمین نشانده و برخورد کردیم.
وی در پایان با اشاره به تأسیس دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی گفت: بعد از 8 سال دفاع مقدس و به یُمن تأسیس این دانشگاه به دستان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) کارکنان و خلبانان زبده‌ای تربیت شده و بحمدالله به واسطه همّت جوانان و علم پیشکسوتان عزیزمان نیروی هوایی در بهترین شرایط خود قرار دارد و امروزه اشراف کاملی بر فعالیّت‌های بیگانگان در مناطق مختلف مرزی و فرامرزی داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده نيروي هوايي ارتش نیروی هوایی قدرت هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه

منابع خبری فلسطین از حملات گسترده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر غزه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز دوشنبه، مناطق مختلف شهر غزه را هدف حملات سنگین خود قرار داده‌اند.

در این حمله هوایی، محله شجاعیه در شرق غزه، عمارتی مسکونی در محله الدرج و یک خانه در منطقه الصفطاوی در شهر غزه بمباران شده است.

به گزارش فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین سلسله حملاتی را در اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه انجام داده است که در نتیجه آن، چهار نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های صهیونیستی عصر امروز همچنین منطقه «دیر البلح» واقع در مرکز نوار غزه و مسجد «التقوی» در اردوگاه البریج را بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی همزمان منطقه «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.

به دنبال وقوع این حملات کورکورانه ارتش رژیم صهیونیستی، «رون بن یشای» خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد و گفت: «ما در غزه گرفتار شدیم.»

وی تأکید کرد، هیچ جایگزینی برای حاکمیت حماس در غزه وجود ندارد و هیچ چشم‌اندازی هم برای پایان جنگ با حزب‌الله در مرزهای شمالی قابل تصور نیست.

tags # اسرائیل ، جنگ غزه سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • تصاویر رزمایش آذربایجان در منطقه نخجوان