Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس خبر از ارائه تسهیلات به دارندگان سهام عدالت در استان فارس داد.

به گزارش برنا به نقل از  بازار سرمایه، بابک دایی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ آئین نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت توسط شورای عالی بورس و اوراق بهادار در مردادماه سال جاری، بیان کرد: یکی دیگر از خدماتی که وزارت امور اقتصادی و دارایی برای دارندگان سهام عدالت در نظر گرفته است، ارائه تسهیلات بدون ضامن در قالب کارت اعتباری برای سهامداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تمامی سهامداران سهام عدالت به جای فروش سهام عدالت خود می‌توانند از مزایای کارت اعتباری بهره مند شوند و برای این کار می‌توانند درخواست خود را بدون مراجعه حضوری و صرفاً از طریق درگاه‌های بانک‌های ملی و تجارت ارسال کنند. 

دایی گفت:  برای دریافت کارت اعتباری و استفاده از این تسهیلات، نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها نیست و متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه ایوا بانک ملی ایران  یا از طریق سامانه زمرد بانک تجارت اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: پرداخت این تسهیلات سه‌ساله بوده و نرخ سودی که در نظر گرفته شده نیز ۱۸ درصد است، اما اگر استفاده کنندگان کارت اعتباری حداکثر ظرف یک ماه، مبلغ تسهیلات دریافتی را باز پرداخت کند، هیچ‌گونه کارمزد یا سودی به آن تعلق نخواهد گرفت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ارزش کارت‌های اعتباری را معادل ۵۰ الی ۶۰ درصد ارزش روز دارایی آزاد شده سهام عدالت افراد برشمرد و تاکید کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار سهام عدالت افراد متقاضی را به عنوان وثیقه نزد بانک عامل قرار می‌دهد لذا پرداخت این تسهیلات نیاز به ضامن ندارد.

وی با بیان اینکه فعلاً دو بانک آماده ارائه این خدمات هستند و در روزهای آتی برای سایر بانک‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با نصب نسخه‌ جدید سامانه"ایوا"، و مراجعه به گزینه "نشان بانک" در این سامانه و ورود به گزینه "هویت سنجی" و انجام مراحل مربوطه اقدام به ثبت درخواست جهت دریافت کارت اعتباری سهام عدالت کنند. وی یادآور شد کسانی هم که در این دو بانک حساب ندارند، می‌توانند با افتتاح حساب در این بانک‌ها از این تسهیلات بهره مند شوند.

دایی در پایان تاکید کرد برای دریافت این تسهیلات داشتن کد سجام ضروری است، لذا از دارندگان سهام عدالت درخواست نمود برای بهره‌مندی از این مزایا ابتدا در سامانه سجام به آدرس www.sejam.ir ثبت‌نام کرده و احراز هویت شوند و سپس برای ثبت نام در سامانه‌های بانک‌های ملی و تجارت اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور اقتصادی و دارایی سرمایه سهام عدالت وام سهام عدالت دارندگان سهام عدالت کارت اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسیر عبداللهی صبح چهارشنبه در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل در سال گذشته پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات را یادآور شد و بیان کرد: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار ضروری است.

عبداللهی با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در تبصره ۱۳ قانون بودجه خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار شد.

افسانه جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، دوم ۸۰ میلیون تومان، سوم ۱۲۰میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 6087432

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه