Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر معظم انقلاب در سخنان خود همیشه از مقاومت و ایستادگی وصف نشدنی حضرت زینب کبری(س) می‌گویند و خاطرنشان می‌کنند که این بانوی بزرگوار در کربلا پا به پای مردان ایستادگی کرد در آخر تکیه‌گاه تمامی زنان و بچه‌ها در کوفه شد.

کانال منتسب به حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب تصویر نوشتی از  بیانات رهبر انقلاب درباره با حضرت زینب(س) را منتشر کرد: " بی بی زینب کبری(س) در بازار کوفه، در حال اسارت، آن خطبه‌ی شگفت‌آور را ایراد کرد؛ لفظ پولاد محکم، معنا مثل آب روان تا اعماق جان‌ها می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن چنان وضعیتی زینب کبری(س) مثل امیر المومنین(ع) حرف زد؛ تکان داد دل‌ها را، جان‌ها را و تاریخ را."

در ادامه این تصویر نوشت را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

تصویری از حضور رهبر انقلاب در حرم عمه سادات در سال ۱۳۶۳

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب حضرت زینب امام حسین رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مردم کوفه و نجف از عملیات وعده صادق ایران

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بغداد، حرکت خودجوش و نمادین مردم دو شهر کوفه و نجف در حمایت از عملیات وعده صادق ایران ... ده‌ها خودرو حامل ده‌ها تن از مردم و علمای نجف مسیر کوفه تا نجف را طی کردند و در حالی که پرچم فلسطین را در دست داشته و تصاویر آیت الله سیستانی و مقام معظم رهبری را بر خودروهایشان نصب کرده بودند از عملیات موفقیت آمیز ایران علیه رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند.

دیگر خبرها

  • نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • خوشحالی مردم کوفه و نجف از عملیات وعده صادق ایران
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند