Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده با حضور در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه در جمع نخبگان وظیفه چهاردهمین دوره جامعه‌پذیری ذخیره‌های نظام گفت: با تقویت قدرت هوایی می‌توان در سطح بین‌المللی چانه‌زنی‌ها را افزایش و اراده و فشارهای سیاسی را به دشمنان تحمیل کرد که در این مسیر خوداتکایی در تأمین سامانه‌ها و تجهیزات یکی از اصول اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشورهای منطقه با عدم تکیه بر خود و امید بستن به خلبانان خارجی و تجهیزاتی که مستشاران بیگانه برای آن‌ها تهیه و نگهداری می‌کنند، دچار اشتباه راهبردی بزرگی می‌شوند زیرا نه تنها خودکفا نخواهند شد بلکه در بلندمدت نیروهای خارجی انگیزه لازم برای جنگیدن و دفاع از کشورشان را نخواهند داشت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در مواقع بحران و جنگ همه بخش‌ها باید با وحدتی مثال‌زدنی همدیگر را پوشش داده و چالش‌ها را به حداقل برسانیم. وظیفه نخبگان در این مورد، حیاتی است و انتظار می‌رود در آینده بتوانند منسجم و هماهنگ در جهت اعتلای کشور و افزایش مؤلفه‌های قدرت کشور عزیزمان گام بردارند.

 سرتیپ خلبان نصیرزاده با یادآوری قدرت هوایی جمهوری اسلامی ایران و عملیات‌های متعدد و خیره‌کننده آن تأکید کرد: قدرت هوایی مؤلفه‌های متعددی دارد. نیروی هوایی مقتدر یکی از اجزای قدرت هوایی است و برتری هوایی راهبردی و سیاسی نیازمند همکاری و هماهنگی همه بخش‌های مختلف کشور است.

وی  گفت: قدرت هوایی جمهوری اسلامی در منطقه اثبات شده است به گونه‌ای که هیچ نیروی هوایی اعم از جنگنده و یا غیر آن بدون اجازه و هماهنگی با ما حق عبور از حاکمیت هوایی ما را ندارد و موارد اندکی که تخطی کردند را در نقاط مختلف شناسایی کرده، به زمین نشانده و برخورد کردیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش  با اشاره به تأسیس دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی گفت: بعد از ۸ سال دفاع مقدس و به یُمن تأسیس این دانشگاه به دستان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) کارکنان و خلبانان زبده‌ای تربیت شده و بحمدالله به واسطه همّت جوانان و علم پیشکسوتان، نیروی هوایی در بهترین شرایط خود قرار دارد و امروزه اشراف کاملی بر فعالیّت‌های بیگانگان در مناطق مختلف مرزی و فرامرزی داریم.

27219

کد خبر 1490617

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امیر عزیز نصیرزاده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی قدرت هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امیر دریادار دوم حسین حسنی فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش با اشاره به اقدامات این یگان در کمک به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور به دلیل سیلاب‌هاب رخ داده، متاسفانه خسارت‌هایی در کنارک ایجاد شد. لذا؛ نیروی دریایی ارتش بنابر دستورات فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش وارد عرصه کمک به مردم سیل زده در سیستان و بلوچستان شد.

وی ادامه داد: در این راستا، ما در نیروی دریایی ارتش با توان بالا و پیشرفته‌ترین تجهیزات اعم از بالگردها و خودروهای تیپ تفنگداران توانستیم همه کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بنیاد برکت، بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت رفع نیازهای اعلام شده از سوی ستاد بحران را توسط بالگرد و خودروها به صعب العبورترین روستاها که امکان دسترسی به آن‌ها وجود نداشت، منتقل کردیم.

فرمانده منطقه سوم دریایی ارتش در ادامه با بیان اینکه تا ۵ اردیبهشت، ۱۶ نوبت پرواز بالگرد را به روستاهای صعب‌العبور داشته‌ایم، تصریح کرد: این پروازها از طریق یگان هوادریا در منطقه سوم دریای نبوت ارتش انجام می‌گیرد که در همکاری با خودروهای تاکتیکی تیپ تکاوری حمزه سیدالشهدا (ع)‌ جهت انتقال کمک‌ها و نیازمندی‌های مردم به نقاط صعب العبور استفاده شد.

دریادار حسنی همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مادامی که ستاد بحران استان از ما برای کمک به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان درخواست داشته باشند آماده خدمت‌رسانی هستیم. در این راستا، بالگردهای ما امروز به سوی منطقه دشتیاری نیز اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: بالگردهای هوا دریای ارتش در منطقه سوم نبوت در اسفندماه سال گذشته نیز، چندین نوبت پرواز در شهرستان‌های دشتیاری و قصر قند داشتند که خدمات مهمی همچون انتقال مواد غذایی و نیازهای ضروری را انجام دادند که همه توسط نیروی دریایی ارتش آماده و به سیل زدگان اهدا شده بودند.

کد خبر 847130 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • تقابل هوش مصنوعی و انسان در نبرد هوایی ارتش آمریکا!
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف