Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:23:50 GMT

سه مرکز تنفسی جدید به بیمارستان های قزوین اضافه شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۱۸۵

سه مرکز تنفسی جدید به بیمارستان های قزوین اضافه شد

به گزارش ایرنا، پیمان نامدار روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، افزود: ظرفیت بخش های آی‌سی‌یو در تمامی بیمارستان های استان قزوین، افزایش یافته است و کادر درمان همچنان پای کار هستند.

نامدار اظهار داشت: همکاری خوب مردم در شیوع کرونا جهش یافته، سبب شد تا زنجیره انتقال این ویروس در یکی از توابع شهرستان آبیک با موفقیت قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه، قزوین در هفته گذشته، کمترین میزان فوتی را از زمان شیوع کرونا تاکنون داشته است و این نشان از آن دارد که شهروندان قزوینی دستورالعمل های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند.

نامدار تصریح کرد: شهرستان قزوین، البرز، تاکستان و بویین زهرا در وضعیت زرد و شهرستان آوج در وضعیت آبی است.

وی اظهار داشت: شهروندان همچون گذشته نسبت به رعایت دستور العمل های بهداشتی مقید باشند تا بتوانیم از شرایط بحران دور تر باشیم.

وی بیان کرد: در روزهای گذشته شاهد سفرهای مسوولین کشوری به استان قزوین و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی بوده ایم که نیاز است؛ ستاد مقابله با کرونا نسبت به این سفرها و کاهش تجمعات چاره اندیشی کند.

نامدار از بازگشایی استخرهای سرپوشیده استان خبر داد و گفت: بر اساس تصمیمات صورت گرفته در ستاد مقابله با کرونا استان، تمامی استخرهای سرپوشیده استان قزوین به شرط تعطیلی سونا و جکوزی، با ۵۰ درصد ظرفیت می‌توانند، فعالیت داشته باشند.

برچسب‌ها ویروس کرونا قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی استانداری قزوین پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی استانداری قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شهرهای آماده پذیرش مسافر

همزمان با آغاز موج دوم سفرها، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، شهرهایی را که ظرفیت اقامتی خالی‌تری دارند و آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند، اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به اعلام مرکز مدیریت و پایش سفرهای کشور، ظرفیت‌های اقامتی در شهرهای تبریز، شبستر، جلفا، مرند، کلیبر و اسکو در آذربایجان‌شرقی، ارومیه، مهاباد، خوی، ماکو، سلماس، تکاب و سردشت در آذربایجان‌غربی، اردبیل، مشکین‌شهر، خلخال، نمین، نیر و پارس‌آباد در استان اردبیل، قزوین، تاکستان و الموت در استان قزوین، زنجان و ابهر در استان زنجان، همدان، ملایر، تویسرکان و نهاوند در استان همدان، کرمانشاه، پاوه و روانسر در استان کرمانشاه و شهرکرد، کوهرنگ، بروجن و سامان در استان چهارمحال و بختیاری، دارای آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

بنابر اعلام قبلی این ستاد، تا کنون استان‌های فارس، خراسان رضوی، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بیشترین رشد تردد مسافر را داشته‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام شهرهای آماده پذیرش مسافر
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان به طور جزئی فعال هستند
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • انجام بیش از ۵ هزار نظارت بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • ۱۱ هزار متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند
  • کمیته امنیت روانی استان اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • بخش‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • آیتم‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی