Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@21:34:45 GMT

تصویب آیین‌نامه کمیته فنی فدراسیون کاراته

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۲۲۴

تصویب آیین‌نامه کمیته فنی فدراسیون کاراته

دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته با حضور سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون و اعضا این کمیته برگزار و آیین‌نامه آن تصویب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کاراته، دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون امروز(شنبه 9 اسفند ماه) با حضور سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جلسه با حضور محمدباقر آقامیری رئیس کمیته فنی، علیرضا احسانی دبیر کمیته، کیکاوس سعیدی، محسن رشیدی‌نژاد، جمال‌الدین نکوفر، غلامرضا دباغیان، اشرف امینی، محمد علی مردانی و محمد بهرامی عضو و وحید مومنی دبیر فدراسیون برگزار شد.

در این‌ جلسه کلیه موارد آیین‌نامه کمیته فنی توسط اعضا مورد نقد و بررسی قرار گرفت و پس از آن به تصویب رسید تا از این تاریخ لازم‌الاجرا باشد.

فریدخمامی: پس از سال‌ها درهای فدراسیون به روی اهالی کاراته باز شده است/ هیچ تبعیضی بین تیم‌های پایه و بزرگسالان قائل نیستیم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون کاراته کاراته کاراته ایران فدراسیون کاراته کاراته کاراته ایران فدراسیون کاراته کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن فرسودگی انواع خودروها چند سال است؟

آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو مربوط به اسقاط خودروهای فرسوده از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده که براساس آن، سن فرسودگی انواع خودروها ۱۰ تا ۲۵ سال به تفکیک نوع خودروها مشخص شده است.

به گزاش ایسنا، محمد مخبر در ۲۸ اسفند ماه سال گذشته، تصویب‌نامه هیت وزیران در موضوع آیین‌نامه اجرایی ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو را به وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، وزات امور اقتصاد و دارایی، وزارت نفت، سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان ملی استاندارد ایران، گمرک جمهوری اسلامی ایران، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را ابلاغ کرد.

در ماده ۲، این آیین‌نامه، سن فرسودگی انواع خودرو به تفکیک خودروهای سواری شخصی، خودروهای عمومی مسافری و خودروهای سنگین باری و حتی موتورسیکلت مشخص شده است که براساس آن سن فرسودگی انواع خودروها ۱۰ تا نهایت ۲۵ سال در نظر گرفته شده است؛ موتورسیکلت‌ها نیز بسته به بنزینی کابراتوری، بنزینی انژکتوری و برقی بین شش تا نهایت ۱۵ سال فرسوده خواهند بود.

بر اساس آنچه که به تصویب هیات وزیران رسیده و در آیین‌نامه مذکور آمده است، "سن فرسودگی انواع خودروها و موتورسیکلت‌ها" به شرح جدول زیر است:

در تبصره۱، ماده ۲ این آیین‌نامه در رابطه با خودروهای وارداتی، تاکید شده است که سن خودروهای وارداتی در صورت داشتن سابقه شماره‌گذاری، براساس کارت شناسایی وسیله نقلیه و در غیراینصورت، براساس شماره شناسایی وسیله نقلیه (VIN) سازنده، محاسبه می‌شود.

براساس تبصره ۲، اسقاط خودروهای حادثه‌دیده به هر علت از جمله آتش‌سوزی، تصادف سنگین و... که به سن فرسودگی رسیده باشند، براساس گزارش مراجع ذی‌صلاح و تأییدیه فراجا و پس از ثبت در سامانه بلامانع است.

طبق تبصره۳، ماده ۲ آیین‌نامه اجرایی ماده قانون ساماندهی صنعت خودرو، در مورد خودروهای بالای ۱۰ سال که مطابق جدول موضوع این ماده، به سن فرسودگی نرسیده‌اند، در صورتیکه از نظر ایمنی یا آلایندگی طی دو بار متوالی قادر به اخذ گواهی معاینه فنی نشوند، مالک وسیله نقلیه می‌تواند نسبت به اسقاط وسیله نقلیه خود اقدام کند؛ این گروه از خودروها در اولویت پرداخت تسهیلات قرار نخواهند گرفت.

در تبصره ۴، این ماده از آیین‌نامه مذکور تاکید شده است که سن فرسودگی اتوبوس‌های درون شهری مشروط به بازآمد (اورهال) و أخذ تأییدیه‌های مربوط به ایمنی و زیست محیطی از سازمان‌های ذی‌ربط تا پنج سال قابل افزایش خواهد بود.

متن کامل این آیین‌نامه که در ۲۱ بند تعریف و مصوب شده، از این لینک قابل مطالعه است و جزئیات بیشتر آن طی گزارش‌های آتی این خبرگزاری منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • سن فرسودگی انواع خودروها چند سال است؟