Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی از افزایش فضاهای زیارتی مسقف حرم مطهر رضوی با احداث رواق زیرسطحی بست شیخ بهایی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، مهندس محمد کاظم ملازم الحسینی در حاشیه بازدید تولیت آستان قدس رضوی از پروژه های عمرانی حرم مطهر، با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در توسعه فضاهای زیارتی سرپوشیده از جمله رواق‌ها و شبستان‌ها در حرم مطهر، گفت: توسعه فضای زیرسطحی بست شیخ بهایی و ساماندهی فضاهای مجاور آن از اواسط سال ۹۷ توأم با بحث تحکیم و مقاوم سازی ابنیه موجود آغاز شده و حسب تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی با سرعت در حال انجام است و پیش بینی می شود با تکمیل این طرح، در حدود ده هزارمتر مربع به فضاهای زیارتی مسقف حرم مطهر و همچنین حدود هفت هزار مترمربع به فضاهای بهشت ثامن بارگاه منور رضوی افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قطعا گسترش فضاهای زیارتی مسقف زمینه بهره‌مندی از بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) را بیش از پیش برای زائران و مجاوران این آستان مقدس در تمام فصول سال فراهم می‌کند.

ملازم الحسینی تصریح کرد: این پروژه فضایی از طبقه زیرین شیخ بهایی و حیاط مسجد گوهرشاد و همچنین بخشی از طبقه زیرین صحن جمهوری را در بر می‌گیرد.

وی افزود: به منظور ایجاد چنین فضایی در کنار ساختمان های قدیمی حرم مطهر ابتدا طرحی برای مقاوم سازی ساختمان های مجاور به اجرا درآمده و در مرحله بعد خاکبرداری و سایر مراحل پروژه اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی اضافه کرد: فعالیت‌های خرد و کلان بهسازی فضاها همانند دسترسی به رواق‌ها، ساخت فضاهای پشتیبانی و نظارتی، برنامه‌ریزی و بازسازی زیرساخت‌های تأسیساتی و توسعه و نوسازی آن‌ها و روشنایی و نورآرایی حرم مطهر نیز جزء برنامه‌های اجرایی و مطالعاتی این سازمان است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شیخ بهایی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحریار مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی شد

بحریار با حکم رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی به عنوان مدیر خبر و رسانه‌های نوین منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمد بحریار با حکم رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی به عنوان مدیر خبر و رسانه‌های نوین منصوب شد.

بحریار که دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است، سابقه سال‌ها فعالیت رسانه‌ای و سردبیری پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی و ریاست اداره خبر و رسانه این آستان مقدس را در کارنامه دارد.

شایان ذکر است، پیش از این جمال رستم‌زاده عهده‌دار این مسئولیت بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بحریار مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی شد
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در دومین چهارشنبه زیارتی سال جدید
  • «رواق خدمت» با هدف ارائه گزارش آستان قدس رضوی منتشرشد
  • اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در «رواق خدمت»
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد
  • زائران میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی در شب میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • فیلم| زائران حرم امام رضا(ع)، میهمان بزرگ‌ترین سفره اکرام رضوی