Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@09:28:06 GMT

فعالیت «کریمان» برسد به روح رفتگان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۴۵۴

فعالیت «کریمان» برسد به روح رفتگان

این حرف‌های «منصوره سراجی‌پور» بانوی خیر محله مرزداران تهران است؛ فردی که طی ۱۵ سال فعالیت خیرخواهانه بیش از ۳۰ جهیزیه برای زوج‌های جوان جمع‌آوری کرده است. خیّران گروه را با نام «کریمان» می‌شناسند. سراجی‌پور درباره فعالیت این گروه از خیّران می‌گوید: «عمده فعالیت این گروه تشکیل جهیزیه، پرداخت هزینه نسخه و لوازم مورد نیاز بیماران، تهیه ارزاق برای خانواده‌های نیازمند، جمع‌آوری لباس و وسایل برای نیازمندان، تهیه نوشت‌افزار و خرید تبلت با مشارکت بانوان خانه‌دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گلایه‌اش از گرانی کالا و مشکلات زوج‌های دم بخت است. می‌گوید: «قیمت لوازم خیلی گران است و بسیاری از خانواده‌ها برای تهیه وسایل اولیه زندگی با مشکل مواجه هستند. ما هم مانند قبل نمی‌توانیم مبلغ مناسبی برای خرید یک جهیزیه کامل جمع‌آوری کنیم. امیدواریم مشکلات اقتصادی جوانان حل شود و شاهد دل شاد و خوشبختی آنها باشیم.»

کد خبر 586998 برچسب‌ها همشهری محله زنان سرپرست خانوار خیریه زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله زنان سرپرست خانوار خیریه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه در نقاط کم‌برخوردار سمنان

مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه در نقاط کم‌برخوردار استان سمنان برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم اهدای 110 سری جهیزیه در نقاط کم‌برخوردار استان سمنان با حضور حجت‌الاسلام احمد صالحی؛ رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، فاطمه چوپانی؛ مدیر قرارگاه خیریه آبشار عاطفه‌ها برگزار شد.

حجت الاسلام احمد صالحی در مراسم اهدای 110 سری جهیزیه در نقاط کم‌برخوردار استان سمنان اظهار کرد: دولت سیزدهم همواره بر کاستن مشکلات مردم نیازمند مصمم است و در سفرهای ریاست جمهوری هم این نگاه به خوبی احساس می‌شود.

وی  تصریح کرد: در سفر به استان سمنان نیز درخواست مردمی احصا و قطعا توجه به رفع مشکلات مدنظر قرار دارد.

توزیع بیش از 200 سری جهیزیه در بین زوج‌های کم‌برخوردار در 22 منطقه از تهران

فاطمه چوپانی؛ مدیر قرارگاه خیریه آبشار عاطفه‌ها در حاشیه این مراسم گفت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مشهد مقدس تاسیس شد و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها محمد جواد فولادپور است.

چوپانی مهم‌ترین هدف خیریه آبشار عاطفه‌ها را فقرزدایی و حمایت از خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور عنوان کرد و افزود: بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها دارای 904 نمایندگی در سراسر کشور است.

وی درباره اهداف این خیریه گفت: خانواده‌هایی که مورد هدف بنیاد خیریه قرار می‌گیرند،خانواده‌های ایتام، زنان سرپرست خانواده و نخبگانی که در حال تحصیل و زوجهای جوان نیازمند جهیزیه است.

مدیر قرارگاه خیریه آبشار عاطفه‌ها اضافه کرد: حدود 450 هزار نفر مستمری بگیرد بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها هستند و به خانواده‌های ایتام در هر ماه غیر از اجناس غیرنقدی، به شکل نقدی هم کمک می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • این گروه از نمایندگان برای تقدیر از فعالیت های پلیس در حوزه حجاب به دیدار سردار رادان رفتند
  • فعالیت واحد رفع نقص کارت داوطلبان کنکور سراسری در کیش
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه در نقاط کم‌برخوردار سمنان