Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@13:24:59 GMT

هاشیموتو: المپیک باید با حضور تماشاگران برگزار شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۵۱۹

هاشیموتو: المپیک باید با حضور تماشاگران برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس جدید بازی‌های توکیو گفت که با وجود نگرانی در مورد میزبانی بازی‌ها به دلیل بیماری همه‌گیر جهانی، المپیک باید زنده و مقابل مخاطبان برگزار شود.

سیکو هاشیموتو که هفته گذشته رئیس توکیو 2020 شد، به رسانه‌های ژاپنی عنوان کرد: بازی‌های المپیک باید مانند سایر رویدادهای مهم ورزشی هر چند به صورت محدود هوادار و تماشاگر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد که هرگونه تصمیم نهایی در خصوص تماشاگران بستگی به وضعیت ویروس کرونا دارد.

هاشیموتو در این باره اظهارداشت: وقتی به احتمال برگزاری المپیک بدون هوادار در سکوها فکر می‌کنیم، مطمئناً ورزشکاران تعجب می‌کنند که چرا در مسابقات المپیک و پارالمپیک هیچ هواداری وجود ندارد.

وی افزود: همه می‌خواهند در مورد هدایت هواداران برای تهیه بلیت و محل اقامت در هتل زود تصمیم بگیرند.

کمیته برگزاری بازی‌های توکیو در نظر دارد درخصوص حضور هواداران دو تصمیم مجزا بگیرد؛ یکی از این موارد مربوط به حضور هواداران خارجی و دوم مربوط به تعداد تماشاگران است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک توکیو سیکو هاشیموتو رئیس کمیته برگزاری بازیهای توکیو ژاپن تماشاگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای تراکتور و سپاهان در حالی برگزار شد که محمدرضا زنوزی تماشای این بازی را رایگان اعلام کرد و هواداران تراکتور نیز حضوری تاریخی در این بازی داشتند و علاوه بر سکوها، تمام نقاط دیگر استادیوم و حتی خارج از آن را نیز به تسخیر خود درآوردند.

این در حالی است که بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال، رایگان اعلام کردن بلیت بازی غیرقانونی است و به همین دلیل تراکتور از بازی بعدی مجبور شد بهای بلیت را 30 هزار تومان اعلام کند که این عدد هم تراکتور را صاحب ارزانترین بلیت لیگ برتر ایران می‌کند.

با این حال حضور بیش از حد ظرفیت ورزشگاه توسط هواداران تراکتور به خاطر رایگان شدن بازی، واکنش کمیته انضباطی را به دنبال داشته است: باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد