Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان دهلران گفت: باتوجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی در شهرستان با برگزارکنندگان تجمعات برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران، «مجید عسگری» در نشست ستاد کرونای دهلران اظهار کرد: باتوجه به شیوع پیک چهارم کرونا و وضعیت قرمز خوزستان که در هم جواری شهرستان است همه دستگاه باید پای کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به  وضعیت نارنجی شهرستان اشاره کرد و گفت: بخشداران، شوراهای اسلامی و دهیاران باید زنگ خطر کرونا را در مناطق مختلف به صدا در بیاروند و برگزاری تجمعات جلوگیری کنند.

 

عسگری افزود: برگزاری مراسم های عزا و عروسی با تراکم جمعیت به دلیل به خطر افتادن سلامت مردم ممنوع و صاحبان عزا و عروسی باید به جد رعایت کنند، در غیر این صورت برابر قانون برخورد و اعضای ستاد کرونا در این راستا موظف به انجام وظایف قانونی خود هستند.

 

فرماندار دهلران بر ضرورت همکاری سپاه با شبکه بهداشت در زمینه بیماریابی در  سطح شهرستان و به ویژه در بخش دشت عباس تاکید کرد و افزود: قرنطینه افراد بیمار بدون فوت وقت در دستور کار باشد.

 

عسگری یادآور شد: نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات و به ویژه بانک ها برای جلوگیری از ابتلای مبتلا به کرونا ضروری و هرگونه ارائه خدمات به ارباب رجوع توسط ادارات منوط به استفاده از ماسک است.

 

وی با اشاره به محدودیت های گروه های شغلی سه و چهار یادآور شد: مسدود کردن مسیر آرامستان ها و بقاع متبرکه و جلوگیری از تجمعات پنج شنبه آخر سال در آرامستان ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در پمپ بنزین ها و به ویژه جایگاه دشت عباس در دستور کار جدی متولیان قرار گیرد.

 

فرماندار دهلران با اشاره به فعالیت برخی شرکت ها بصورت شیفت گردان، افزود: باید نظارت و پایش دقیق بر شرکت ها انجام و در صورت نیاز از ۲۰ اسفندماه جاری محدودیت های جدید اعمال خواهد شد، ضمن اینکه نیروهای شرکتی از سایر شهرستان ها در بدو ورود به دهلران باید گواهی سلامت در دست داشته باشند.

 

عسگری بر جلوگیری از اعلام فوت ها و چهلم در فضای مجازی تاکید کرد و از پلیس فتا خواست در این زمینه با کانال های متخلف برخورد جدی انجام شود.

 

وی از تمدید منع تردد ورود و خروج خودروهای با پلاک غیربومی و بومی در ورودی ایست و بازرسی سپتون به شهرستان به مدت یک هفته دیگر خبر داد و گفت: تیم های هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، سپاه، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، نیروی انتظامی و بخشداری در ۲ نوبت صبح و عصر کنترل های لازم را اعمال کنند.

 

رئیس ستاد کرونای دهلران تصریح کرد: تردد خودروهای سوخت رسان، حامل مواد غذایی و میوه تره بار با ارائه مدارک بلامانع است.

 

عسگری بر ضرورت جلوگیری از کوچ زمینی عشایر کرمانشاه از منطقه تاکید کرد و گفت: جلسه بعدی ستاد کرونا شهرستان به جهت ضرورت در بخش دشت عباس تشکیل می شود.

 

وی از فعالیت کارکنان ادارات شهرستان بصورت یک دوم خبر داد و خاطرنشان کرد: ادارات خدمات رسان از این ساعت کاری مستثنی هستند.

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنترل شیوع کرونا ویروس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فرماندار دهلران ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان دهلران مهد تولید گندم است

عزیزان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: پیش بینی می‌شود از ۶۵ هزار هکتار زمین آبی و ۹۲ هزار هکتار دیمی، ۴۰۰ هزار تن گندم تولید شود که سهم شهرستان دهلران بیش از ۲۰۰ هزار تن است.

وی اضافه کرد: با وجود بارندگی‌های سیل آسا به ویژه در این شهرستان و تخریب ۱۲۰۰ هکتار از زمین‌های کلزا و گندم، تولید در این دو بخش کاهش نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور