Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شایان بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این نوجوان، بر اثر تصادف دچار آسیب‌های شدید شده بود که در اسرع وقت از شهرستان ثلاث باباجانی به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شد.

وی با اشاره به گستره خدمات دهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه در استان‌های غربی کشور، افزود: اورژانس هوایی این پایگاه مستقر در خرم آباد نیز یک خانم ۴۱ ساله را که بر اثر سقوط از ارتفاع دچار مصدومیت شدید شده بود، از ارتفاعات کادوه سپیددشت به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه بیان کرد: طبق تفاهم‌نامه هوانیروز با وزارت بهداشت بالگردهای این پایگاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارند.

شایان گفت: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارند و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کنند.

وی افزود: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکان اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

کد خبر 5157404

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ثلاث باباجانی اورژانس هوایی هوانیروز سانحه تصادف ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد بوشهر شیراز زلزله کرونای انگلیسی بارش برف اردبیل شهرستان کرج شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان

همشهری آنلاین - حوادث: هفته گذشته پسر جوانی که بر اثر اصابت چاقو به شدت مجروح شده بود پس از آنکه با موتورسیکلت به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل شد جانش را از دست داد. این ماجرا به بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد و به دستور او تحقیقات در این باره آغاز شد.

شواهد به دست آمده نشان می‌داد که او در جریان یک درگیری با چاقو مجروح شده و توسط یکی از دوستانش با موتورسیکلت به بیمارستان انتقال یافته است. ماموران در جریان بررسی‌های اولیه موفق شدند جوان موتورسواری را که مقتول را به بیمارستان منتقل کرده بود شناسایی و دستگیر کنند. او درباره پشت پرده این ماجرا گفت:‌ یکی از دوستانم که مدتها به اتهام سرقت در زندان بود ۲ روز قبل از حادثه از زندان آزاد شده بود. او از قبل با مقتول اختلاف داشت. روز حادثه آنها با یکدیگر درگیر شدند و مقتول مجروج شد. دوستم هم از من خواست برای اینکه اتفاق بدی نیفتند جوان مجروح را به بیمارستان منتقل کنم. من هم او را سوار موتورسیکلتم کردم و به بیمارستان بردم اما دقایقی بعد فهمیدم که او فوت شده است. بعد از این حادثه هم از دوستم خبر ندارم و نمی‌دانم کجا فرار کرده است.

بر اساس این گزارش هم اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل ادامه دارد.

کد خبر 846136 برچسب‌ها زندان تهران قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشگین شهر
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشکین شهر