Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر طاهری در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به نظرم انتخابات فدراسیون در حال حاضر شرایط خوبی دارد و اتفاق جالب توجهی که در این دوره افتاده حضور کاندیداها در برنامه فوتبال برتر بود و برای اولین بار بود که دیدم نامزدها آمدند در برنامه زنده تلویزیونی برنامه‌های خودشان را ارائه دادند و این کار مفیدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای کاش علی کریمی هم در برنامه حاضر می‌شد و برنامه‌های خودش را ارائه می‌داد تا اعضای مجمع بتوانند بر اساس آن با یک دید باز انتخاب کنند و من توقع داشتم کریمی هم برنامه‌هایش را ارائه دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، طاهری افزود: اتفاق بدی که شاهد بودم این است که متاسفانه معاون وزارت ورزش جمعه روی آنتن زنده ورزش و مردم آمد و ارائه برنامه توسط کاندیداها را به سخره گرفت و اين اتفاق خیلی بدی بود که یک نفر از وزارت ورزش ارائه برنامه از سوی کاندیداها را به سخره بگیرد و این واکنش را نشان می‌دهد كه باعث تاسف است آن هم زمانى كه مى گوييد ما بى طرف هستيم. شائبه‌هایی که در مورد دخالت دولت و وزارت ورزش در انتخابات وجود دارد را باید مورد توجه قرار داد. وقتی شما از اینکه یک نفر برنامه‌هایش را ارائه می‌دهد ناراحت هستید یعنی می‌خواهید گزینه خودتان روی کار بیاید.


مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد روی کار آمدن علی کریمی در انتخابات هم گفت: آقای کریمی از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار است ولی اینکه آیا می‌تواند فدراسیون فوتبال را اداره کند یا نه بستگی به برنامه‌هایش دارد و نمی‌توانیم صرف نظر از برنامه افراد آنها را قضاوت کنیم و برای همین می‌گویم کاش در برنامه شرکت می‌کرد و برنامه‌های خود را در میان می‌گذاشت. اینکه می‌گویند قصد داشته برنامه اینترنتی ارائه دهد و مانع او شدند را در جریانش نیستم ولی منطقی هم حساب کنیم نامزدها باید در شرایط مساوی و یکسان فرصت حضور و دیده شدن داشته باشند و ارائه برنامه داشته باشند.
طاهری در مورد برنامه‌های ارائه شده از سوی نامزدها هم توضیح داد: از نظر من یکی از نامزدها که سابقه خوبی در مدیریت فوتبال دارد برنامه های خوبی ارائه داد و می‌تواند فرد مفیدی برای ریاست فدراسیون باشد ولی اجازه دهید اسم نیاورم و تا انتخابات در شرایط خودش برگزار شود.
وی در مورد صحبت‌هایی که از دخالت دولت در انتخابات می‌شود گفت: امیدوارم اینطور نباشد و اتفاق خوبی نیست و باید اجازه داده شود اعضای مجمع خودشان به جمع بندی برسند و گزینه مناسب را انتخاب کنند ولی همانطور که گفتم با اتفاقی که در برنامه ورزش و مردم دیدم این حس ایجاد می‌شود که قصد دخالت در انتخابات و روی کار آمدن گزینه مورد نظر خودشان را دارند.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم هم توضیح داد: من در جایگاه یک هوادار پرسپولیس می‌گویم که خوشحالم تیم قهرمان نیم فصل شد ولی باید در نیم فصل دوم تیم تقویت شود چرا که مسابقات جام حذفی و آسیا هم در پیش است و رقابت‌ها فشرده می‌شود و در کوران مسابقات محرومیت و مصدومیت وجود دارد و با تقویت تیم می‌شود.منبع:ایلنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروتکل الحاقی پهپاد کمان 22 ایام البیض آزادراه غدیر حادثه سراوان انتخابات فوتبال کاندیداهای ریاست فوتبال علی اکبر طاهری تابناک ورزشی پروتکل الحاقی پهپاد کمان 22 ایام البیض آزادراه غدیر حادثه سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان برگزار و علیرضا تیغ‌ساز به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان پیش از ظهر امروز با حضور جواد رمضی؛ رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری، بیژن شفیع خراسانی معاون فنی فدراسیون ورزش‌های کارگری، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و اعضای مجمع انتخاباتی در سالن سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

در این دوره از انتخابات ،عبدالرسول یزدی‌‌زاده، عبدالله شاکری، قاسم ستاری فرید و علیرضا تیغ‌ساز به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند که در مرحله اول از مجموع 17 رای ماخوذه علیرضا تیغ‌ساز 9 رای، عبدالله شاکری 3‌رای، قاسم ستاری فرید و عبدالرسول یزدی‌‌زاده هر کدام 2 رای کسب کردند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم این انتخابات علیرضا تیغ‌ساز و عبدالله شاکری به رقابت پرداختند و هر کدام به ترتیب 11 و 5 رای به دست آوردند و به این ترتیب علیرضا تیغ‌ساز به عنوان ریاست هیئت ورزش‌های کارگری استان انتخابات شد.

براساس اساسنامه جدید مجمع‌های انتخاباتی، اعضای مجمع باید در مجمع به گزینه‌های انتخاب شده توسط کاندیداها برای سمت‌های نایب رئیس، خزانه‌دار و اعضای هیئت رئیسه خانم و آقا رای دهند و بر همین اساس به ترتیب مریم‌السادات شیخان، ریحانه جعفرپیشه، محسن قائدی حیدری، بهمن شیخانی شمس‌آبادی و علی‌اصغر صفایی انتخاب شدند.

انتصاب سرپرست جدید فدراسیون ورزش کارگریکاروان ورزش کارگری ایران به ایتالیا اعزام نمی‌شود

جامعه صنعت اصفهان ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد

جواد محمدی در ابتدای مجمع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای به ویژه شهدای ورزشکار از زحمات و جلن‌فشانی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در دفاع از کشور و عملیات "وعده صادق" تجلیل به عمل آورده و گفت: امیدواریم که به زوری بساط ظلم در پهنه عالم برچیده شود.

وی افزود: امیدوارم که امروز یک انتخابات خوب و باکیفیتی داشته باشیم و از کاندیداها تشکر می‌کنم که دغدغه  ورزش کارگری را دارند و خودشان را در معرض انتخابات قرار دادند، امیدوارم هر کسی که ریاست هیئت را بر عهده می‌گیرد، شاهد رشد و گسترش ورزش کارگری استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: جامعه صنعت اصفهان همیشه در رشته‌های مختلف ورزشی توفیقات خوبی را در هر دو حوزه همگانی و قهرمانی به دست آورده و ظرفیت و استعدادهای بالقوه زیادی در این حوزه وجود دارد که قابلیت تبدیل بالفعل را دارد. جامعه بزرگ ورزش کارگری که شامل رشته‌های مختلفی می‌شود، و می‌طلبد که اعضای این جامعه برای پیشرفت و پیشرفت ورزش‌های کارگری دست به دست هم دهند و اداره کل 5نیز قطعا از آنها حمایت می‌کند.

وی پس از برگزاری مجمع و مشخص شدن ریاست هیئت، خطاب به سایر کاندیدها گفت: از همه کاندیدها انتظار دارم که رقابت را کنار گذاشته و  با هم‌افزایش از همه ظرفیت و توانایی‌هایشان برای پیشبرد اهداف هیئت استفاده کنند تا شاهد رشد و شکوفایی ورزش‌های کارگری باشیم.

 

انتهای پیام/170


دیگر خبرها

  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • بیش از ۸۳ هزار زائر به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند