Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

مجید شیرانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار ابتلای کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز شنبه ۹ اسفند ماه، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۵ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۸ مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید _۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند، مثبت قطعی اعلام شد.

وی ادامه داد: اکنون ۱۱۵ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۸۷ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری خود هستند.

شیرانی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری نوپدید کووید _۱۹ در استان گزارش نشده است و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان ۷۷۱ نفر می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: اکنون ۱۰ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت هستند.

کد خبر 477898

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در چهارمحال و بختیاری ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری آمار مبتلایان به کرونا در شهرکرد ابتلا به کرونا در شهرکرد وضعیت کرونا در چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مراکز درمانی ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۷ هزار کیلو فرآورده خام دامی مشکوک و فاسد در استان تهران کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود محمدیان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات اجرای طرح تشدید نظارت‌های دامپزشکی استان تهران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از انجام بیش از شش هزار مورد بازدید بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در این استان خبر داد.

وی اظهار کرد: طی این بازدیدها که توسط اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی تهران صورت گرفت، ۱۰ واحد متخلف شناسایی و پلمب شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران در ادامه با اشاره به کشف ۱۲۷ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی مشکوک و فاسد تشریح کرد: در طرح مذکور که از ۱۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان، ادامه داشت، ۴۶ اکیپ نظارتی طی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی استان تهران بیش از ۴۶ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی مشکوک کشف و جهت نمونه برداری و تعیین تکلیف ضبط موقت شد و ۸۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف با حکم قضائی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

محمدیان در ادامه با بیان اینکه سلامت غذایی مردم خط قرمز دامپزشکی است از ارجاع پرونده ۳۲ واحد متخلف به مراجع قضائی خبر داد.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران در پایان از شهروندان استان تهران درخواست کرد: ضمن تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز از مراکز مجاز و مورد تأیید دامپزشکی، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی مراتب از طریق سامانه ۱۵۱۲ جهت پیگیری اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 6079485

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فراورده‌های خونی
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • ۱۲۷ هزار کیلو فرآورده خام دامی مشکوک و فاسد در استان تهران کشف شد
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • اقامت بیش از ۷۴ هزار مسافر درچهارمحال وبختیاری