Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@07:06:21 GMT

ساینز: از تجربه گذشته‌ام در فراری استفاده می‌کنم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۶۶۰

ساینز: از تجربه گذشته‌ام در فراری استفاده می‌کنم

راننده جدید فراری و جایگزین سباستین فتل در مورد رقابتش در فرمول یک برای این تیم صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت RaceFans، کارلوس ساینز که جایگزین سباستین فتل در ترکیب تیم فراری ایتالیا شده است، گفت: همیشه سعی می‌کنم به صورت صد درصدی آماده نخستین مسابقه شوم. البته اگر بخواهیم نگاه واقع بینانه‌ای به مسائل و و تجربه دیگر تیم‌ها داشته باشیم موفقیت چندان آسان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی لحظه‌ها فقط حین تمرین و رقابت در پیست قابل تجربه هستند. از تجربه‌های گذشته برای موفقیت در تیم فراری نهایت استفاده را می‌کنم.

ساینز ادامه داد: اینکه بگویم چه زمانی به سطح عالی می‌رسم دشوار است اما سعی می‌‌کنم خیلی زود رخ دهد.

کارلوس ساینز پس از انتقال سباستین فتل به آستون مارتین راهی فراری شد. فصل جدید فرمول یک از 8 فرودین 1400 در بحرین آغاز خواهد شد.

هاس: قدرت مرسدس فرمول یک را نابود کرد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیلرانی فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ابرخودروی جدید بوگاتی با طعم فرمول ۱

آفتاب‌‌نیوز :

نسخه تولیدی بولاید دارای ۱۵۷۸ اسب بخار قدرت از موتور W-۱۶ خود است. وزن بولاید در مقایسه با شیرون ۱۹۵۰ کیلوگرمی، به ۱۴۵۰ کیلوگرم می‌رسد.

خودروهای فرمول ۱ حدود ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت دارند، بنابراین بولاید روی کاغذ قدرتمندتر ظاهر می‌شود؛ البته اگر اختلاف وزن قابل توجه خودروهای فرمول یک را در نظر نگیریم!

به گفته اندی والاس، راننده بوگاتی، عملکرد بولاید در سطحی کاملاً متفاوت از سایر خودروها بوده و سریع، بسیار توانا و به راحتی قابل کنترل است. بوگاتی اشاره می‌کند که حداکثر سرعت بولاید بیش از رکورد سرعت فعلی F۱ (۳۷۰ کیلومتر بر ساعت) است؛ اما همانطور که می‌دانیم، رقابت این خودروها فقط در یک مسیر مستقیم نیست.

بدنه مونوکوک کربن بولاید جدید بوده و طوری طراحی شده که پاشنه‌های راننده بسیار بالاتر از شیرون قرار می‌گیرند و موقعیتی را برای رانندگی به ارمغان می‌آورند که راننده لمان آن را تشخیص می‌دهد.

به لطف قیمت بسیار بالای ۴.۴ میلیون دلاری و تولید محدود ۴۰ دستگاهی، تعداد کمی از مردم این شانس را خواهند داشت که پشت فرمان یک بوگاتی بولاید بشینند. باید دید که بولاید می‌تواند در مقابل خودروهای فرمول یک سربلند ظاهر شود یا خیر.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • آلپین فروشی نیست
  • اعلام قیمت خودرو در بازار/ این خودروها ریزش سنگین را تجربه کردند
  • رحمان عموزاد با فرمول بازیابی بی‌رحمی، قهرمان المپیک پاریس می‌شود
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • حیدری: وجود امثال منصوری برای داوری کشورمان غنیمت است/ کمیته داوران فغانی را فراری دادند
  • تایید وجود بند فسخ در قرارداد سباستین هونس با اشتوتگارت
  • عکس| ابرخودروی جدید بوگاتی با طعم فرمول ۱
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است
  • قتل فامیل دور در تهران ؛ دستگیری در جزیره قشم
  • سرنوشت عجیب برادر مقتول که تبدیل به قاتل شد