Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته 5 بیمار مبتلا به کووید19 جان خود را از دست داد و شمار جانباختگان استان به 443 نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 152 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 46 نفر مبتلای قطعی و 10 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 24828 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 555 نمونه نمونه دریافت شده که حدود ٦ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به کهگیلویه، بویراحمد، دنا و لنده و بقیه در سایر شهرستان های استان هستند. 

دکتر یزدان پناه بیان کرد: اگر همراهی مردم و مسئولان در جدی گرفتن کرونا ادامه پیدا نکند شاهد خیز مبتلایان و ایجاد خسارت جبران‌ناپذیری خواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برپایی مجالس شادی و عزا در استان گفت: هرگونه اجتماع شرایط را برای انتشار بیماری کرونا در استان تسهیل می‌کند. از این نظر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، رعایت بهداشت فردی و عدم حضور در تجمعات مورد تأکید است.

وی افزود: با توجه به وقوع زلزله در شهر سی سخت و ورود امدادگران و بازدید نیروهای دولتی و امکان ایجاد تجمعات لذا در ورودی های این شهر تست سریع کرونا انجام می شود و در صورت منفی بودن فرد می تواند وارد شهر شود.همچنین از افراد بومی شهر سی سخت تست های کرونا انجام میشود تا از سلامت آنها اطمینان حاصل شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باشت یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن ناشناخته مانده است. شهر باشت تلفیق جذابی از تاریخ تمدن کهن و باهویت اسلامی است که بین دو کوه و محدود به دو رودخانه زهره و شاه بهرام قرار دارد. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان باشت است. تپه‌های رویایی، درختان سرسبز، بوستان‌های دل انگیز و واقع شدن بخش بوستان در محور شریانی جنوب به شمال موجب استقبال گردشگران از این منطقه بکر شده است. آثار تاریخی و اقامتگاه‌ها دائمی و مهمتر از آن مهمان پذیری مردم منطقه رونق گردشگری را در بوستان باشت به اوج خود رسانده است. پل بریم (چم بلبل)، دوگوردوپا، چهارصفه خان احمد، شلالدان، شوش وبوستان، دشت عنا، پشت کوه خان احمد، بوستان باشت را به مقصد طبیعت دوستان تبدیل کرده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • شهردار سی سخت معرفی شد