Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته گفت سیستم 2-5-3 یک سیستم تهاجمی است و تیمش باید در حمله و دفاع، متعادل کار کند

آنتونیو کونته، سرمربی اسبق یوونتوس، تیم ملی ایتالیا و چلسی که هم اکنون هدایت اینتر را برعهده دارد، پس از انتقادات شدید در ابتدای فصل، حالا روزهای خوبی را سپری می کند و تیمش با حاشیه امنیتی خوب، در صدر جدول سری آ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته در مصاحبه با کوریره دلاسرا در خصوص سبک سرمربیگری اش صحبت های جالبی انجام داد:

از مربیان غیرحرفه ای بیش از آن مربیانی که در مکتب کوورچانو درس مربیگری آموخته اند، الهام می گیرم. در ابتدای سرمربیگری ام از سیستم 4-2-4 استفاده می کردم و سپس روشم را به استفاده از سیستم سه دفاعه تغییر دادم. این سیستم تهاجمی تر است چون می توانید با پنج بازیکن حمله کنید. وقتی به چلسی رفتم، ابتدا از سیستم 4-2-4 استفاده کردم اما مجبور شدم به خاطر هازارد، ویلیان و پدرو، سیستم را عوض کنم چون در تعریف وظایف دفاعی آن ها به مشکل خورده بودم. دوباره مجبور شدم از سیستم سه دفاعه استفاده کنم. ایده باید بر اساس ویژگی بازیکنان تطبیق یابد. فوتبال را مثل یک محقق می بینم؛ اصلاح ایده ها، باعث می شود تفاوت میان مربیان ایجاد شود. 

می گویند لوکاکو غیرقابل توقف است، به شرطی که فضای لازم را جلوی خود داشته باشد؛ موافقید؟

گفتنش آسان است. امیدوارم لوکاکو و لائوتارو فرصت ها و آزادی عمل بیشتری در محوطه جریمه پیدا کنند اما فکر نمی کنم این برای مدافعان خیلی خوب باشد. لوکاکو یک بازیکن غیرعادی است. او به عنوان یک مهاجم نوک بسیار سریع است و می توانست فوتبال آمریکایی هم بازی کند.

 برخی از هواداران اینتر پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا خواستار اخراج شما بودند به عنوان یک رقیب، می خواهم همیشه تمام دشمنانم را به شکل ورزشی بکشم. اخراج من می توانست کار را برای سایر رقبای اینتر راحت کند. اگر ده سال قهرمان نشوید، ناخودآگاه به شرایط عادت می کنید و به دنبال بهانه می گردید تا کسی را سرزنش کنید اما عیب ها و محدودیت های خودتان را نمی بینید. سرمربیگری فقط کار با بازیکنان نیست بلکه باید با شرایط دیگر هم کنار بیایید. این تفاوت میان پیروزی و زندگی مسالمت آمیز است. یک مربی از این که پروژه اش طولانی مدت شود، لذت می برد. اگر پس از مدتی کوتاه دست از پروژه بکشید، طبیعتا کام تان تلخ می شود. زیباترین چیز، گذاشتن تاثیرتان روی یک تیم و ماندن در آن برای سال ها است. امیدوارم در اینتر، استمرار و ثبات مهمی در همه زمینه ها ایجاد شود.  اینتر چگونه فوتبال بازی می کند؟

یوونتوس طی سال ها، اختلاف زیادی با سایر تیم های سری آ ایجاد کرده اند اما اینتر فقط طی یک سال و نیم، هدفش قهرمانی شده است. سایر رقبا هم بهتر شده اند. ما هم به لطف سخت کوشی در حال بهتر شدن هستیم. ما مدام در حال تغییر بوده ایم. با سیستم 2-5-3 شروع کردیم و تهاجمی تر شدیم. در اولین فصل حضورم در سری آ دوم شدیم و به فینال لیگ اروپا رسیدیم. رالف رانگنیک از من تمجید کرد و گفت اینتر را دوست دارم و فکر می کنم این تیمی سطح بالا است. همیشه به بازیکنانم می گویم حین حمله، بدبین باشید چون خوش بین آن تیمی است که فکر می کند توپ را از دست نمی دهد و برای ضدحمله آماده نیست. با این حال تیم بدبین، برنامه های بیشتری برای بازگشت دارد. برای من تعادل خیلی مهم است؛ حداکثر باید با 5-6 بازیکن حمله کنیم. حکیمی، پریشیچ، اریکسن و بارلا به علاوه دو مهاجم نوک باید بازیکنان تهاجمی ما باشند. 

امکان بازگشت به تیم ملی ایتالیا وجود دارد؟

در ابتدای فصل، فرصت های زیادی می ساختیم اما کم کم نقاط ضعف ما آشکار شد و گل های زیادی می خوردیم. حالا داشتن تعادل بهتر است چون همه بازیکنان باید در هر دو فاز حمله و دفاع مشارکت داشته باشند. وقتی مردم درباره ام صحبت می کنند، همیشه یک اما در بین جمله شان می گذارند؛ او مربی خوبی است اما... این اما باعث می شود تحریک شوم. اشتیاق و انگیزه من فوتبال است. حالا به لطف تجربیاتم، آماده تر هستم. به من توصیه کردند به اینتر نرو اما من چالش ها را دوست دارم و این سخت ترین چالش زندگی ام است. بازگشت به تیم ملی ایتالیا؟ قطعا پرونده اش بسته نیست و هر وقت به تیم ملی فکر می کنم، مو به تنم سیخ می شود. درها برای بازگشت من به تیم ملی ایتالیا همیشه باز است. 

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ خبر خوش برای طلبکاران پرسپولیس؛ سرخپوشان پولدار شدند شمیمه بیگم کثیف ترین عروس 15 ساله! / از سر بریده در سطل زباله نترسیدم + عکس! + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایلکای گوندوعان از علاقه منچستریونایتد به خودش پرده برداشت همسر موراتا: پسرمان باعث شد آلوارو بیمار شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به ناو آمریکایی یو‌اس‌اس لیبرتی / سید حسن نصرالله از کجا ظهور کرد؟ / چگونه گوگل همه کاربران را شنود می‌کند؟ / چالش بالا رفتن از ۹۹۹ پله با رنج‌رور هیبریدی ۲۰۱۸

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

حمله اسرائیل به ناو آمریکایی یو‌اس‌اس لیبرتی

جنگ شش روزه با حمله پیش‌دستانه اسرائیل به مصر و غافلگیر کردن نیروی هوایی آن کشور شروع شد؛ اما مصر تنها کشوری نبود که قربانی تاکتیک‌های دور از شرافت اسرائل گشت. در بحبوحه همان جنگ، اسرائیل به یک کشتی شنود الکترونیک آمریکایی به نام یو‌اس‌اس لیبرتی نیز حمله کرد. اسرائیلی‌ها بعداً مدعی شدند این یک اشتباه بوده؛ اما اسنادی که بعدها سی‌آی‌ای منتشر نمود، نشان می‌دهد که این حمله کاملاً برنامه‌ریزی‌شده و عمدی انجام شده است. تحلیل‌های بسیاری در مورد چرایی این حمله و حتی عمدی بودن یا نبودن آن انجام شده است. این ویدیو حاوی تصاویر تاریخی این کشتی و اظهارات یکی از خدمه یو‌اس‌اس لیبرتی در مورد روز حمله است. 

 

 

سید حسن نصرالله از کجا ظهور کرد؟

برای بسیاری از آنهایی که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را می‌شناسند، سوابق و پیشینه دبیرکل حزب الله روشن نیست. در این ویدیو درمی یابید که نصرالله از کجا ظهور نموده و چگونه به موقعیت کنونی اش رسیده و در این مسیر چه اتفاق هایی برای او رخ داده است. 

 

 

چگونه گوگل همه کاربران را شنود می‌کند؟

برای مدت ها یکی از ترس هایی که همراه افراد بوده، شنود آنها توسط میکروفون و دوربین تلفن همراهشان بوده است. محققان دانشگاه نورث ایسترن تصمیم گرفتند در این باره یک تحقیق جامع انجام دهند و با تست هفده هزار اپ روی گوشی‌های اندرویدی به این نتیجه رسیدند که این مساله صحت ندارد. با این حال چیز عجیب دیگری مشاهده کردند؛ کارهایی که افراد در خود اپ‌ها انجام می‌دادند به شرکت‌های واسطه و شرکتهای تبلیغاتی فرستاده می‌شد. این مساله درباره همه اپ‌ها فراگیر نبود ولی تعداد آنها به حدی بود که نگران کننده تلقی شود. در این ویدیو فردی تلاش می‌کند این تئوری توطئه را درباره جستجوگر گوگل امتحان کند و با صحبت کردن درباره موضوعی خاص می‌بیند که گوگل حرف های او را شنود کرده و تبلیغات مرتبط با آن را نشان می‌دهد. این مساله از آنجا بااهمیت است که نیروهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا توسط همین شرکت ها به تمامی اطلاعات کاربران و الگوهای رفتاری آنها دست پیدا می‌کنند و حریم خصوصی و شخصی برای کسی قائل نیستند؛ از جمله متحدان نزدیک و مردم خودشان. شاید شما هم بعد از دیدن این ویدیو بیشتر مراقب اپ‌هایی که دانلود می‌کنید باشید و میکروفون فعال و روشن شده‌ای در خانه نداشته باشید. 

 

 

چالش بالا رفتن از ۹۹۹ پله‌ با رنج‌رور هیبریدی ۲۰۱۸

در سال ۲۰۱۸، لندرور چالشی را برای خودرو K رنج‌رور اسپورت شارژی هیبریدی / Range Rover Sport plug-in hybrid» در نظر گرفت به نام «چالش دراگون / Dragon Challenge» و آن هم بالا رفتن از ۹۹ پیچ و ۹۹۹ پله تا دروازه بهشت در کوهستان تیان‌من در شهر ژانگجیاجی در چین بود. در بالای این پله‌ها یک معبد قرار دارد که دروازه آن را دروازه بهشت می‌نامند. این ویدیو این چالش فوق‌العاده را از زوایه‌های مختلف بررسی می‌کند؛ دیدگاه‌های راننده، مهندسان و مسئولان لندرور، خودرو و اهالی آن منطقه، بخشی از این بررسی هستند.  

دیگر خبرها

  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • الجزیره: ایران توانست اسرائیل را در معضل راهبردی قرار دهد
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر
  • حمله اسرائیل به ناو آمریکایی یو‌اس‌اس لیبرتی / سید حسن نصرالله از کجا ظهور کرد؟ / چگونه گوگل همه کاربران را شنود می‌کند؟ / چالش بالا رفتن از ۹۹۹ پله با رنج‌رور هیبریدی ۲۰۱۸
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • برادر کونته اینزاگی را مسخره کرد: به ما نمی‌خوری!
  • بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است
  • تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • راه حل دانشمند ایرانی برای تجزیه رنگ‌های سمی موجود در فاضلاب