Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ۲۱ پروژه اولویت‌دار در استان گلستان وجود دارد، گفت: به دنبال این هستیم این پروژه‌ها را تا مدت باقیمانده از دولت به جایی برسانیم تا گامی مؤثر برای حل مشکلات این استان برداشته شود.

محمد شریعتمداری امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور اظهار کرد: بخش زیادی از فعالیت‌های گلستان در منطقه شمال این استان به کشاورزی، شیلات و آبزیان و بخش جنوب استان به گردشگری اختصاص دارد که هر دو اینها برای توسعه نیاز به سرمایه‌گذاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این استان ۶۷ هزار بیکار دارد، گفت: تاکنون ۶۰۷۰ طرح در استان از تسهیلات اشتغال روستایی بهره‌مند شدند که زمینه اشتغال بیش از ۸ هزار نفر را به همراه داشت.

وزیر کار بیان کرد: ۶۸۵ میلیارد تومان وام ۴ درصد و ۶ درصدی به گلستان اختصاص یافت که تاکنون ۴۸۵ میلیارد تومان آن جذب شده و مابقی آن در شرف انجام است.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: اخیراً تفاهمات خوبی با مسئولان اقتصادی استان گلستان در زمینه همکاری در جهت تولید میگو، احیای کارخانه نئوپان شموشک، نساجی و کشت پنبه، توسعه کارخانه صباح و غیره و همچنین سرمایه‌گذاری شستا در این استان انجام گرفته است.

در حال تکمیل...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گلستان وزیر کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی محمدزنگانه امروز در گردهمائی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در خان ببین افزود : سرمایه گداری خارجی در گلستان  به بیش از  ۱۳ میلیون دلار رسیده است و این رقم رشد ۱۲ برابری آن را نشان می دهد.

او با اشاره به قابلیت ها و ظرفیتهای گلستان گفت : این استان در حوزه اقتصاد رشد ۸ درصدی داشته و رقم تولید ناخالص استان دو برابر قبل شده است.

علی محمد زنگانه افزود : احیای ۱۳۷ بنگاه و کارخانه نیمه تعطیل از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در گلستان است .

او همچنین گفت : علاج بخشی خلیج گرگان از مهمترین اقدامات دولت در گلستان است که اگر انجام نمی شد طبیعت و محیط زیست استان مورد تهدید جدی قرار می گرفت.

دیگر خبرها

  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان