Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، دکتر حسین ظریف منش گفت: اختتامیه اولین همایش ملی علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره امام علی (ع) مصادف با میلاد خجسته امیرالمؤمنین (ع) در تاریخ ۶ اسفند ماه سال جاری با حضور آیت الله کاظم صدیقی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران و آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و جمعی از مسئولین علمی، فرهنگی و اجتماعی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این همایش که به همت بنیاد بین المللی غدیر و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه جامع علمی کاربردی از ماه‌های گذشته شروع به کار کرد و مراحل مقدماتی دریافت و داوری مقالات را پشت سر گذاشت و با دریافت ۳۰۰ مقاله در اولین سال برگزاری به کار خود پایان داد.

ظریف منش تصریح کرد: در آئین اختتامیه اولین همایش ملی علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره امام علی (ع) از نویسندگان مقالات برگزیده توسط هیئت داوران تجلیل به عمل آمد و آیت الله صدیقی با اهدا لوح سپاس از آیت الله دری نجف آبادی، دکتر حسین کلانتری، حجه الاسلام والمسلمین دکتر ایمانی مقدم و تعدادی از برگزار کنندگان همایش قدردانی کرد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر بیان کرد: بنا به اظهار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ۶۰ مقاله کاربردی از مجموع مقالات برگزیده این همایش تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۰ چاپ و در اختیار دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی کشور قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5157476

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اراک حسین کلانتری دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله دری نجف آبادی کاظم صدیقی فقر امام علی ع ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد بوشهر شیراز زلزله کرونای انگلیسی بارش برف اردبیل شهرستان کرج شهرکرد بنیاد بین المللی غدیر آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نخستین جلسه هماهنگی برگزاری همایش‌های شعر رضوی (عربی و فارسی) از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد. 

در این جلسه، شهرستان هویزه به عنوان اولین شهرستان برگزار کننده همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی، میزبان شاعران، مهمانان ویژه و علاقه‌مندان به شعر عربی خواهد بود. این همایش ساعت ۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی فدک شهرستان هویزه برگزار می‌شود.

گفتنی است، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی به دبیری سیدشبر محسنی حسین‌پور با هدف استفاده از ابزار مؤثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی از طریق برگزاری سلسله نشست‌های نقد و بررسی و محافل شعر و حمایت از شاعران آیینی کشور به ویژه شاعران جوان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • همایش بین المللی « غزه زنده است»
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • اجرای «برنامه توانمندساز» بنیاد ملی نخبگان در مسیر نخبگی
  • حائزان شرایط ورود به مسیر نخبگی بنیاد ملی چه کسانی هستند؟
  • بهره‌مندی از اعتبارات و تسهیلات با برنامۀ توانمندساز بنیاد ملی نخبگان
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستا‌های اردبیل