Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:58:49 GMT

۱۷مکان عمومی دراستان همدان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۸۲۰

۱۷مکان عمومی دراستان همدان پلمب شد

 

به گزارش خبرنگار. گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، لیدا رفعتی مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از گروه استان همدان گفت:در ۳ هزار و ۹۸۵ مورد بازرسی از اماکن عمومی استان در هفته گذشته  ۱۷مكان عمومی  به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی پلمب شد و ۳۲۹نفر از مالکان اماکن عمومی هم به علت رعایت نكردن فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درادامه افزود: ۱۰سوپرماركت، ۵ نانوایی و ۱ دفتر پیشخوان و ۱ رستوران به دلیل رعایت نكردن شیوه نامه های بهداشت پلمب شدند.

رفعتی گفت: این بازرسی ها همچنان ادامه دارد و سامانه ۱۶۹ به منظور شكایت مردمی همه روزه فعال است.

مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد : با بیان اینکه ۴۵هزار و ۴۵۷ مکان عمومی در استان همدان وجود دارد اضافه کرد: این بازرسی ها از ۸صبح تا ۸ شب در دونوبت صبح و عصر انجام می شود.

رفعتی تصریح کرد: ۸۵درصد از متصدیان مکان های عمومی از ماسك استفاده می كردند در ۸۰درصد این مكان ها فاصله گذاری اجتماعی و در ۸۶ درصد بهداشت و حفاظت فردی را رعایت كرده بودند.

او ادامه داد: این بازرسی ها در فروردین ماه سال آینده هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امکان عمومی بهداشت محیط شیوه نامه های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک رستوران در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.
در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 
سیدغالب موسوی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد