Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@01:43:06 GMT

سقوط دلخراش مرد اصفهانی از کوه صفه

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۸۴۹

سقوط دلخراش مرد اصفهانی از کوه صفه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه سقوط از ارتفاع مردی در حوالی تخت سیاوش کوه صفه خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه سقوط از ارتفاع مردی در حوالی تخت سیاوش کوه صفه، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۴:۲۰ امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات در ارتفاع و کوهستان از ایستگاه ۱۲ به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام شدند، اضافه کرد: اکیپ اعزامی در کمترین زمان ممکن در محل، حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه علت بروز حادثه در دست بررسی است، افزود: در این حادثه فرد حادثه دیده در اثر شدت جراحت در دم جان سپرد.

وی با اشاره به اینکه فرد حادثه دیده حدوداً ۵۰ ساله بوده است، تصریح کرد: محل دقیق و چگونگی حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 477928

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش نشاني سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان سخنگوی آتش نشانی آتش نشان سقوط سقوط از کوه کوه صفه اصفهان مرگبار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی ۲ کشته برجای گذاشت

ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات شد که ۲ نفر از مصدومان سرپایی درمان شدند.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، سقوط یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره۶ در حال انجام تعمیرات بوده است متاسفانه منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات شد؛ ۲ نفر از مصدومان حادثه بصورت سرپایی درمان و ۲ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است.

گفتنی است این حادثه خللی در فرایند تولید پتروشیمی رازی ایجاد نکرده است و روند تولید و فعالیت ادامه دارد.

علت حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی ۲ کشته برجای گذاشت
  • مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم
  • جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • جان باختن دو نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجای گذاشت
  • مرگ ۲ نفر در طارم سفلی بر اثر سقوط از ارتفاعات
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا