Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از صدور حکم سه ماه انفصال از خدمت برای روسای ادارات و سازمان‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، خبر داد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۹ اسفندماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط ادارات و نصب پلاکاردهایی در ورودی ادارات، اظهار کرد: همه ادارات ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به اینجانب اختیار داده شده تا اگر ادارات یا سازمان‌هایی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، نخست مسئول اداره توبیخ شود و در صورت تکرار تخلف و عدم رعایت پروتکل‌ها، به هیات تخلفات ارجاع داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در صورتی که این تخلف رخ دهد، برای رئیس اداره یا سازمان متخلف حکم سه ماه انفصال از خدمت صادر می‌شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: با توجه به تعطیلی بازار، انتظار می‌رود که بانک‌ها به کسبه مهلت دهند و چک‌های اصناف را برگشت نزنند. برای پرداخت مالیات نیز به کسبه فشار وارد نشود.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: اینجانب و هیچ کدام از معاونین و مدیران ستادی استانداری و فرمانداران، حق دریافت کمک مالی از سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادها را نداریم. در عین حال باید این ارگان‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

وی بیان کرد: مدیرانی که پاسخگوی مشکل یا مساله حوزه خود نباشد، باید در رسانه‌ها به مردم معرفی شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا خیز کرونا در خوزستان پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره به افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها گفت: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین، سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شیما حلاج با بیان اینکه سازمان غذا و دارو برحسب وظیفه قانونی موظف است تا بر تولید، واردات و ارزیابی‌های ایمنی و کیفی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، بر طبق دستورالعمل‌های معتبر جهانی، نظارت کند؛ اظهار کرد: برخی از خانم‌ها بدلیل افراط در آرایش صورت، سلامتی خود را با چالش مواجه می‌کنند.

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره  افزایش استفاده از رژلب در خانم‌ها گفت: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین، سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد لذا پیشگیری از آسیب‌های ناشی از افراط در استفاده از فراورده‌های آرایشی باید نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند.

عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی

وی بیان کرد: وقتی رژلب با عناصر مذکور برای ساعت‌های طولانی روی لب باقی می‌ماند ممکن است مواد اولیه رژلب‌ها که از آلاینده‌های معمول زیست محیطی هستند به طور ناخواسته و در اثر خوردن یا آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود که نتیجه آن تماس بدن با مواد سمی است.

حلاج گفت: در کنار  اقدامات نظارتی، شناسه گذاری فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از اقدامات اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی برای فراهم نمودن امکان پیگیری اصالت کالا برای مصرف کنندگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است