Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@14:13:45 GMT

شرایط از پارسال سخت‌تر شده است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۹۳۰

شرایط از پارسال سخت‌تر شده است

رئیس‌جمهوری گفت: هر اندازه که بتوانیم واکسن تهیه می‌کنیم. به‌ گزارش ایسنا، حسن روحانی در پنجاه و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، گفت: عید امسال چیزی مشابه عید پارسال است، شاید از نظرهایی باید بیشتر از پارسال مراعات کنیم.

  پارسال می‌گفتیم از دست ویروس ووهان چکار کنیم. امسال از مار «غاشیه »به افعی پناه بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حالا می‌گوییم به پناه ویروس ووهان برویم و ویروس انگلیسی سراغمان نیاید؛ شرایط سخت‌تر شده است. مردم عزیز و بزرگوار ما که طی این ۱۳ ماه همیشه لطف و همکاری کردند ان‌شاءالله  در این ایام هم رعایت می‌کنند. روحانی با بیان اینکه«تمام توان دولت برای خرید واکسن امروز متمرکز است و در کل شرایط ما به گونه‌ای است که هر مقدار بتوانیم واکسن مورد نیاز را تهیه می‌کنیم» ادامه داد: مردم می‌دانند واکسن امروز مشابه ماسک در اوایل این بیماری است؛ چطور مسیر هواپیماها را عوض می‌کردند و ماسک‌ها را در فرودگاه‌ها می‌گرفتند. امروز آن شرایطی که برای تهیه ماسک وجود داشت، در دنیا برای واکسن پیش آمده است. روحانی افزود: مصونیت واقعی زمانی آغاز می‌شود که در سراسر جهان همه مردم بتوانند از واکسن استفاده کنند. امروز واکسن شرایط خاصی دارد، اولاً آثار واکسن‌ها برایمان مشخص نیست؛ اینکه تا چه زمانی و چه اندازه مؤثر است. آیا عوارض دارد یا خیر هم در ابهام است؛ برخی هم در دنیا از زدن واکسن می‌ترسند به‌ دلیل ابهاماتی که در دنیا وجود دارد، اما در شرایط فعلی ما راهی جز اجرای پروتکل و در کنارش واکسن نداریم؛ باید از واکسن استفاده شود. رئیس‌جمهوری تأکید کرد: ما در شرایط فعلی باید بیش از سابق از مرزها مراقبت کنیم. دیدیم یکی از استان‌های ما - خوزستان - با یک پیک عجیبی روبه رو شده است؛ در هیچ استانی شهر قرمز نداریم، فقط برخی شهرهای استان خوزستان قرمز است و اگر رعایت نکنیم به استان‌های همجوار سرایت می‌کند.  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند

استاندار کردستان گفت: همه کسانی که دل در گرو ملت ایران دارند، از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند؛ کسانی که به زغم باطل خود برای ایران خواب‌های آشفته دیده بودند با یاس و نابودی مواجه شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی ارتش کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و بزرگداشت 29 فروردین ماه روز ارتش اظهار داشت: ارتش تبلور استقلال و آزادى مردمى است که آوازه غیرت و هم‌بستگی‌شان دروازه‌هاى پولادین جهان را درنوردیده است.

وی اسلامی بودن، ولایی بودن، خودکفایی و سادگی را جزو ویژگی‌های بارز ارتش جمهوری اسلامی و وجه تمایز با سایر ارتش‌های دنیا عنوان کرد و گفت: این ویژگی‌ها باعث شده که نیروهای ارتش همگام با نیروهای مسلح در جهت اهداف و آرمان‌های انقلاب و خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

استاندار کردستان ولایی بودن را به معنای فرمان‌بری از ولی امر مسلمین به نیابت از جایگاه حضرت ولی عصر(عج) که همه نیروهای مسلح را فرماندهی می‌کند، خواند و تصریح کرد: امروز در همه دنیا از شجاعت و توانمندی نیروهای مسلح صحبت می‌شود که این بیانگر نگاه تیزبین و تدابیر حکیمانه رهبر‌معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز نظامی که 45 سال پیش و در دورانی که دوران آغاز پیروزی انقلاب اسلامی بود و کشور را درگیر جنگ کردند و از ابتدایی‌ترین امکانات و تجهیزات نظامی و دفاعی بی‌بهره بود، یکی از برترین قدرت‌های دنیاست.

زارعی‌کوشا با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: نیروهای مسلح در چند روز اخیر از باب تنبیه و بازدارندگی گوشه‌ای از توانمندی خود را توسط نیروی هوافضای سپاه به همراهی پدافند ارتش به دنیا نشان داد و ثابت کرد که نظامی که براساس دستورات اسلام و فرامین  رهبری حکیم و پیامبرگونه پیشرفت کرده و در جایگاهی است که دست به اقدامی می زند که همه دشمنان را در سراسر دنیا انگشت به دهان می‌گذارد.

وی اظهار کرد: همه کسانی که دل در گرو ملت ایران دارند، از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند؛ کسانی که به زغم باطل خود برای ایران خواب‌های آشفته دیده بودند با یاس و نابودی مواجه شدند.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: در 45 سال گذشته همین شهر سنندج در دست گروه‌های اشرار بود که توسط رزمندگان اسلام آزاد شد، امروز امنیت کنونی مرهون جانفشانی و رشادت آن بزرگان است.

زارعی‌کوشا ابراز داشت: نیروهای مسلح به‌صورت شبانه‌روزی در جهت برقراری و حفظ امنیت تلاش و خدمت می‌کنند تا مردم در آرامش و امنیت به سر ببرند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • امروز هوش مصنوعی و رباتیک به عنوان پیش برنده‌های علم و فناوری در دنیا مطرح است + فیلم
  • حمله سپاه به اسرائیل دنیا را به حیرت واداشته است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (29 فروردین)
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • احمقانه‌ترین دلیل‌های دنیا برای طلاق