Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین دهقانپور در گفتگو با خبرنگار فارس در نیشابور با اشاره به تماس شهروندان با پلیس مبنی بر مشکوک بودن  یک خودروی سواری در مجاورت پمپ‌بنزین خیام در کمربندی نیشابور، اظهار کرد: بلافاصله پس از دریافت این خبر گشت نیروی انتظامی به محل اعزام شد.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد، خودروی زانتیا با پلاک غیربومی از ساعت ۲۰ شب گذشته در نزدیکی پمپ‌بنزین خیام واقع در کمربندی نیشابور رهاشده است، ابراز کرد: با توجه به پارک این خودرو در مجاورت مخازن سوخت، مأموران به این خودرو مشکوک شدند که بلافاصله نیز تیم‌های بازرسی، چک و خنثی به همراه نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استعلام پلاک خودرو از سامانه پلیس، ادامه داد: با مشخص شدن هویت مالک خودرو، با وی تماس گرفته شد که مالک خودرو مدعی شد که خودروی زانتیا را فروخته است و پلاک را به خودروی جدیدش منتقل کرده است، ازاین‌رو نباید پلاک‌ها روی خودرو زانتیا نصب باشد.

دهقانپور با تأکید بر این‌که پس از بررسی‌های تیم چک و خنثی پلیس آگاهی مشخص شد در خودرو  زانتیا مورد بمب‌گذاری وجود ندارد، اظهار کرد: خودروی مذکور برای بررسی بیشتر به پارکینگ پلیس آگاهی انتقال داده شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی نیشابور بمب گذاری در خودرو نیشابور خودروی مشکوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ کامران خوشناموند گفت: باهدف مبارزه جدی با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و مقابله با قاچاقچیان، ماموران پلیس فرماندهی انتظامی هندیجان موفق شدند یک دستگاه خودروی سمند سفید حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی یکهزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سرهنگ خوشناموند با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی هندیجان می‌گوید: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف خودروی سرقتی در اراک
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور