Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی آمریکا در جنوب شرق آسیا در اولین سفر خود به اراضی اشغالی با فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، گریگوری گیلوت، فرمانده نیروی هوایی آمریکا در جنوب شرق آسیا در جریان اولین سفر خود به اراضی اشغالی با عمیکام نورکین، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این سفر تقویت منافع و ادامه ارتقای کانال‌های همکاری ارتباطی میان دو طرف و حفظ روابط میان ارتش‌ها و تحکیم آن بود.

نورکین اعلام کرد: همکاری استراتژیک با نیروهای آمریکایی به ما کمک می‌کند تا از آن‌ها بیاموزیم و رشد کنیم. ما در این دیدار درباره فعالیت هوایی در خاورمیانه و همکاری در آینده صحبت کردیم. از نزدیک با هم‌پیمانان آمریکایی برای ادامه آموزش و بهبود روابط همکاری خواهیم کرد.

گریگوری گیلوت نیز گفت: فعالیت از نزدیک با شرکای اسرائیلی همچنان برای حفظ امنیت منطقه‌ای اهمیت زیادی دارد. ما در طول سال‌ها شراکت مطمئنی با اسرائیل داشتیم و می‌خواهیم این روابط در آینده نیز بیشتر شود.

گیلوت طی سفرش به اراضی اشغالی از پایگاه‌های نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در تل نوف و نیفاطیم بازدید کرد. وی جمعه به سفر خود به اراضی اشغالی پایان داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي فرمانده نیروی هوایی اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیلی دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند، زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.

وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد