Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@22:22:27 GMT

چاقوکشی در نیویورک 1 کشته و 3 زخمی بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۹۸۸

چاقوکشی در نیویورک 1 کشته و 3 زخمی بر جا گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، حادثه چاقوکشی در خارج از یک مرکز غیر‌قانونی قمار‌بازی در شهر نیویورک آمریکا، یک کشته و حداقل سه زخمی بر جا گذاشته است.

به نوشته نشریه «نیویورک پست»، این حادثه بامداد امروز (جمعه شب به وقت محلی) در محله چینی‌ها واقع در بخش «بروکلین» شهر نیویورک به وقوع پیوست. 

منابع آگاه در پلیس نیویورک به این نشریه آمریکایی گفته‌اند که این حادثه در ساعت ۹:۳۰ شب اتفاق افتاده و در جریان آن سه مرد تلاش داشته‌اند که به این مرکز قمار‌بازی که در زیر‌زمین بوده، وارد شوند و آنجا را به غارت ببرند، اما یکی از افراد حاضر در این مرکز به این سه مرد با چاقو حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیویورک پست نوشته رد‌هایی از خون و لباس‌های خونی در مقابل این مرکز قابل مشاهده بود. 

 

بیش از ۲۰ مأمور پلیس هم در محل حادثه حاضر شدند و پلیس در حال روشن ساختن این موضوع است که آیا فرد مهاجم دیگر در محل حاضر بوده است یا خیر.

محله‌ای که این حادثه در آن رخ داده «فوژوی کوچک» نام دارد. نام این محله از شهرستان «فوژیان» چین بر گرفته شده است.

دو هفته گذشته نیز پلیس نیویورک صدها نیرو را بعد از حملات مکرر با چاقو که ظاهراً بی‌خانمان‌ها را هدف قرار داده بود و دو کشته برجای گذاشت، در مترو مستقر کرد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: چاقوکشی شهر نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️حسین درخشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : تصادف رخ به رخ سه خودروی سواری سوناتا با ۲ پژو ساعت   صبح امروز در ۸:۲۰  صبح امروز  در کیلومتر ۴۰ جاده جندق - معلمان  رخ داد و منجر به آتش گرفتن دو خودرو و انحراف از جاده یکی از پژوها شد .

وی افزود : در این حادثه ۹ نفر از سرنشینان دو خودرو جان باختند و یک نفر مصدوم شد که با بالگرد به مرکز درمانی انتقال یافت.

پژمان قراییان مدیر اورژانس پیش بیمارستان و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت : مصدوم این حادثه یک پسر بچه حدود ۵ساله  است که هم اکنون در بیمارستان کوثر سمنان بستری است.
قراییان گفت:  خودروی پژوی دیگر نیز از جاده منحرف شد که ۴ سرنشین آن  در محل درمان شدند .

جاده جندق معلمان از مسیر‌های دوطرفه بین استان‌های سمنان و اصفهان است.

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا با ۱۱ کشته و زخمی (فیلم)
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • ۹ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در ولایت فراه
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان