Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات مرحله نهایی فوتسال نوجوانان کشور عصر امروز با دیدار تیم فردوس قم و آتیه سازان شازند اراک در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد آغاز شد.

حمید طیبی افزود: در این دیدار تیم فردوس قم با نتیجه چهار بر ۲ تیم شازند اراک را شکست داد و در دیدار دوم هم تیم استعدادهای درخشان مشهد با نتیجه پنج بر یک تیم چیپس کامل مشهد را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فردا هم این مسابقات با دیدار تیمهای استعدادهای درخشان مشهد با آتیه سازان شازند و چیپس کامل مشهد با فردوس قم دنبال می‌شود.

رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: روز دوشنبه نیز تیم فردوس قم با تیم استعدادهای درخشان و چیپس کامل با آتیه سازان مسابقه خواهند داد.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال مشهد اراک قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال مشهد اراک لیگ برتر فوتسال مشهد اراک قم اخبار کنکور فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی

تیم‌های ملی فوتسال تایلند، ویتنام، ازبکستان و عراق به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای سوم و پایانی گروه‌های اول و دوم رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که هفدهمین دوره آن هم‌اکنون در کشور تایلند برگزار می‌شود روز گذشته _یک‌شنبه دوم اردیبهشت_ پیگیری شد و تیم‌های ملی فوتسال تایلند به‌همراه ویتنام از گروه اول و همچنین عراق به‌همراه ازبکستان از گروه دوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

تایلند - ویتنام

رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود در گروه A به پایان رسید و تیم‌های ملی تایلند به‌همراه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند و میانمار و چین از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

این دیدارها روز یک‌شنبه به صورت همزمان از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد و تایلند موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد ویتنام عبور کند و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

میانمار - چین

در دیگر مسابقه گروه اول رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های میانمار و چین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک میانمار خاتمه یافت.

بدین ترتیب در جدول این گروه تایلند با ۹ امتیاز صدرنشین شد و ویتنام با چهار امتیاز و تفاضل‌گل صفر در رده دوم قرار گرفت. میانمار با چهار امتیاز و تفاضل گل منفی‌سه سوم شد و نتوانست جواز حضور در دور حذفی را کسب کند. چین هم بدون امتیاز به کار خود در این بازی‌ها پایان داد.

عراق - استرالیا

عراق در یکی از بازی‌های پایانی گروه دوم جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا، استرالیا را با شکست شش بر دو بدرقه کرد تا با شش امتیاز، به‌عنوان تیم دوم جدول صعود کند. عربستان و استرالیا هم به ترتیب با سه و صفر امتیاز حذف شدند.

ازبکستان - عربستان‌سعودی

در دیگر دیدار گروه B تیم‌ملی فوتسال ازبکستان توانست با نتیجه سه بر یک از سد عربستان بگذرد تا همانند تایلند، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن به یک‌چهارم نهایی برسد.

با توجه به نتایج دو گروه نخست جام، تایلند از ساعت ۱۴:۳۰ روز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ (به وقت ایران) مقابل عراق صف‌آرایی می‌کند و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ همین روز مقابل ویتنام به میدان می‌رود.

کد خبر 746809

دیگر خبرها

  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟