Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - از ابتدای اسفندماه سال جاری ارائه گواهینامه معتبر و متناسب با وسیله نقلیه برای صدور بیمه نامه شخص ثالث بیمه آسیا الزامی است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، و پیرو بخشنامه بیمه مرکزی ج.ا.ا، بیمه نامه شخص ثالث، فقط به نام کسی صادر خواهد شد که دارای گواهینامه رانندگی معتبر و متناسب با وسیله نقلیه باشد و ارائه گواهینامه رانندگان وسیله نقلیه مورد بیمه و کارت خودرو برای صدور بیمه نامه الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش می افزاید: کلیه بیمه گذاران برای صدور بیمه نامه شخص ثالث حتما گواهینامه خود و افرادی که احتمال دارد با اتومبیل مورد نظر رانندگی کنند را ارائه دهند و از نماینده بیمه بخواهند تا دیگر افراد مورد نظر بیمه گذار را نیز به عنوان راننده ثبت کند.
براساس این گزارش، راننده وسیله نقلیه می تواند فردی غیر از بیمه گذار و یا مالک وسیله نقلیه باشد و عدم انطباق مشخصات راننده و بیمه گذار به هیچ عنوان مانع صدور بیمه نامه نخواهد بود وخسارت زیاندیده مطابق مقررات قانونی و کمافی السابق رسیدگی و پرداخت خواهد شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه نامه شخص ثالث صدور بیمه نامه وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، مهدی ضمیری رئیس امور HSE  شرکت بیان کرد: با توجه به تفکیک  پسماندهای عادی و مشارکت کارکنان برای دستیابی به جامعه ای برخوردار از محیط زیستی سالم، پویا و با نشاط و تعامل با سازمان مدیریت پسماند، شرکت گاز استان گلستان موفق به کسب گواهینامه مدیریت پسماند در پنج سال متوالی شد.
وی ادامه داد: با عنایت به ضرورت رعایت اصل (50) قانون اساسی ، قانون مدیریت پسماند و آیین نامه های اجرایی آن و بر اساس آیین نامه  اجرایی بند (ز) ماده ( 38) برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، شاخص مدیریت سبز در پسماند عادی شامل  استقرار و اجرای تفکیک پسماند است که این امر در شرکت گاز استان گلستان محقق شده است.

ضمیری گفت: بر اساس تعریف، پسماند به مواد یا اشیایی گفته می شود که آن را دور انداخته یا قصد دور انداختن آن را دارند، از این رو مدیریت پسماند به دلیل اهمیت مسائل زیست محیطی از یک طرف و همچنین محدودیت منابع از سوی دیگر بسیار ضروری و مهم است.

رئیس امور HSE شرکت گاز استان گلستان اظهارداشت: خوشبختانه با حمایت مدیریت عامل و همکاری بسیار خوب کارکنان شرکت ،پسماندها مدیریت شده و این شرکت موفق به نگهداشت و استمرار مدیریت پسماند و اخذ گواهینامه مدیریت پسماند برای پنجمین سال متوالی شده است.

دیگر خبرها

  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • ارزان ترین بیمه شخص ثالث اتوبوس و مینی بوس در سال 1403 چند؟
  • کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه
  • تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی