Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@13:10:26 GMT

مهدی قائدی دست دلال ها را رو کرد!

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۱۱۸۰

ستاره استقلال 10 روز در تمرینات تیم شرکت نکرد اما برخی کانال های تلگرامی نه تنها اعتراضی نداشتند بلکه به اهرم فشار روی باشگاه تبدیل شدند

مهدی قائدی 10 روز در تمرینات استقلال شرکت نکرد و طی این مدت، بسیاری از کانال های تلگرامی حتی یک خط هم علیه او ننوشتند!

به گزارش طرفداری، مهدی قائدی در راستای خواسته اضافه شدن بند خروج به قراردادش، در چند جلسه تمرینی استقلال حاضر نشد و غیبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی قائدی با وجود قراردادی که تا سال 1402 دارد، خواهان بندی در قراردادش است تا به موجب آن بتواند در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی با پرداخت 500 هزار دلار، استقلال را ترک کند. مشخص است که خواسته این بازیکن غیرمنطقی است و مسلما هیچ باشگاهی دلیلی نمی بیند قرارداد بازیکنش را طوری اصلاح کند که او به سادگی از باشگاه جدا شود. در چنین شرایطی که مهدی قائدی با وجود شرایط بحرانی استقلال برای رسیدن به خواسته اش در تمرینات تیم شرکت نکرد، برخی کانال های تلگرامی حتی یک مطلب نیز علیه او ننوشتند بلکه اهرم فشاری شدند تا باشگاه با خواسته ستاره تیم موافقت کند. همین مساله به سادگی موضع و پشت پرده برخی از کانال های تلگرامی را برای ما آشکار می کند.

حمایت از بازیکن پس از شرکت نکردن در تمرینات تیم و فشار به باشگاه برای گنجاندن بند خروج در قرارداد بازیکن، موضع هوادار نیست بلکه موضع دلال ها است. بارها دیده شده دلال ها از طریق هوادار و کانال های رسانه ای خود به باشگاه ها فشار می آوردند. مشابه این اتفاق را در فصل نقل و انتقالات و مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس دیدیم. با تجمع و اعتراض هواداران مقابل ساختمان باشگاه، مدیریت پرسپولیس مجبور شد با هر خواسته بازیکن کنار بیاید تا قرارداد امضا و با پیراهن پرسپولیس عکس گرفته شود. در استقلال هم اصلاح قرارداد بازیکنان و جذب تعدادی بازیکن دیگر به دلیل همین فشارها بود. در این بین هوادار باید آگاه باشد و فریب بازی های رسانه ای دلال ها را نخورد.

خود را به جای مدیران باشگاه ها بگذارید، حاضر می شوید به بازیکن خود اجازه جدایی با 500 هزار دلار بدهید؟ در حالی که ارزش بازیکن تان بسیار بیش از این ها است! در کدام کشور دنیا و کدام فوتبال حرفه ای سراغ دارید هوادار در حمایت از بازیکنی که برای اصلاح قرارداد به تمرین نمی رود، اهرم فشار روی باشگاه شود؟ پاسخ به همین دو پرسش، خط دهی ها و پشت پرده ماجرا را مشخص می کند.

برخی کانال های تلگرامی که سایت های شرط بندی تبلیغ می کنند، از دلال ها خط می گیرند تا با استفاده از اهرم فشار هوادار، منافع آنها را تامین کنند. مگر می شود یک ستاره استقلال یا پرسپولیس علیه باشگاه اقدامی کند، آن هم اقدامی که اصلا منطقی نیست، آن وقت آنهایی که ادعای حمایت از استقلال و پرسپولیس را دارند، طرف این تیم های محبوب و مردمی را نگیرند؟ این طور مواقع آنها یادشان می رود هوادار گناه دارد و غیبت ستاره تیم در تمرین می تواند به تیمی که عشق میلیون ها هوادار است، آسیب بزند؟ نه، یادشان نمی رود، حقیقت این است که موضع دلال ها در این مواقع حمایت از باشگاه نیست و نان شان در ناسازگاری بازیکن و اضافه شدن بند به قرارداد بازیکن است. اینجاست که هوادار باید فکر کند نکند آن روزهایی هم که این کانال ها مدعی حمایت از استقلال و پرسپولیس می شوند و هوادار را به جان بازیکن و مربی و مدیر و ... می اندازند، پشت پرده به فکر دلالی خودشان هستند؟

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ خبر خوش برای طلبکاران پرسپولیس؛ سرخپوشان پولدار شدند شمیمه بیگم کثیف ترین عروس 15 ساله! / از سر بریده در سطل زباله نترسیدم + عکس! + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایلکای گوندوعان از علاقه منچستریونایتد به خودش پرده برداشت همسر موراتا: پسرمان باعث شد آلوارو بیمار شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کانال های تلگرامی قرارداد بازیکن مهدی قائدی اهرم فشار کانال ها دلال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم) حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) شاهکار‌های شهاب زاهدی در ژاپن ادامه دارد؛ گلزنی جدید ستاره ایرانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!