Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حقانی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه مهلت ارائه ارسال ایده به دومین مسابقه ملی ایده‌شو دامپزشکی تا ۱۵ اسفند امسال تعیین شده است، افزود: ۶۳ ایده در سامانه مربوط به این مسابقه ملی به ثبت رسید که با توجه به ثبت تکراری تعدادی از این ایده‌ها، تاکنون ۴۰ ایده در دبیرخانه این مسابقه پذیرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ایده‌ها در پنج محور تغذیه اقتصادی و بهره‌وری بالا، مدیریت و کسب‌وکار دیجیتال در دامپزشکی، داور درمانی و درمان‌های بومی در دامپزشکی، چالش‌ها و راهکارهای موجود در قوانین حاکم بر دامپزشکی و مکانیزاسیون هوشمند سازی سیستم‌های پرورش دام و آبزیان به دبیرخانه ارسال شدند.

حقانی یادآور شد: با پایان یافتن مهلت ارسال و داوری مقدماتی، ۱۲ ایده برای ارائه و داوری نهایی انتخاب خواهند شد.

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تصریح کرد: دومین مسابقه ملی دامپزشکی به دلیل محدودیت‌ها و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ۲۰ اسفند به‌ صورت مجازی و در بستر اینستاگرام برگزار و برترین‌های این دوره با رأی داوران و تماشاگران معرفی می‌شوند.

وی به اجرای برنامه‌های حمایتی برای به نتیجه رسیدن ایده‌های برتر این مسابقه ملی نیز اشاره کرد و گفت: طرح‌های حمایتی با همکاری پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، اداره کل دامپزشکی، بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و سازمان نظام دامپزشکی استان اجرا خواهد شد.

 به گزارش ایرنا، بیش از ۱۰ هزار دانشجو در ۱۲۵ رشته تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد مشغول به تحصیل هستند و انجمن علمی دامپزشکی این دانشگاه از برترین انجمن‌های علمی فعال در مجموعه دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور به شمار می‌رود.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد چهارمحال وبختیاری پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد چهارمحال وبختیاری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد چهارمحال وبختیاری پارک علم و فناوری اخبار کنکور دانشگاه آزاد اسلامی مسابقه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب