Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، با پیشنهاد الحاق یک بند درآمدی به ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

مطابق با این مصوبه، در اجرای بندهای (ت) و (ث) ماده (۱۰۲) قانون برنامه ششم توسعه موضوع پشتیبانی از فرزندآوری، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است مبلغ ده هزار میلیارد ریال (۱۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) با اولویت مناطق محروم از طریق بانک‌های عامل و از محل سپرده های جاری و قرض الحسنه نظام بانکی، نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن به میزان هفتصد میلیون (۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال با بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله برای خانوارهای فاقد مسکن که صاحب فرزند سوم در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شده و یا می شوند، اقدام نماید.

کد خبر 5157518 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: صحن مجلس فرزند آوری مسکن لایحه بودجه ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی صحن مجلس لایحه بودجه لایحه بودجه ۱۴۰۰ هیئت دولت محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی محمدجواد ظریف جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری سعید خطیب زاده حسن روحانی مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ وام ودیعه مسکن دانشجویان متأهل افزایش یافت

مبالغ وام ودیعه مسکن دانشجویان متأهل به شرح زیر برای نیمسال دوم سال تحصـیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ افزایش یافت.

به گزارش ایسنا؛ دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛ پیرو بخشنامه اعطای وام های دانشجویی در نیم سال دوم سال تحصـیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مـورخ ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ و در راســـتای حمـــایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت ازخانواده وجوانی جمعیت، مبالغ وام ودیعه مسکن متأهلی به شرح زیر برای نیم سال دوم سال تحصـیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ افزایش یافته است.

بر این اساس دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه شهید بهشتی متقاضی ثبت نام وام می بایست نسبت به ارائه دو ضامن معتبر و همچنین کسر از حقوق برای هر کدام از ضامنین اقدام نموده و از تاریخ اول تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت نام در سامانه یکپارچه سازی صندوق رفاه دانشجویان اقدام کنند. 

بر این اساس شهرهای با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و کمتر ۶۰، شهرهای با جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر ۹۰ و کلان شهر تهران۱۲۰ میلیون وام دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختلاف بخش اول و دوم بودجه به دلیل کاهش مالیات تولید
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • دولت امسال درآمدی از محل اسقاط خودروهای فرسوده نخواهد داشت
  • مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای ۳ فرزند و بیشتر
  • مبلغ وام ودیعه مسکن دانشجویان متأهل افزایش یافت
  • عکس‌| استوری احساسی ستاره استقلال برای تولد پسرش
  • افزایش ۴ برابری وام ودیعه مسکن دانشجویان متأهل
  • تکمیل و افتتاح بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومین در گیلان