Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن قاسمی سال گذشته در کمپ ترک اعتیاد به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

به گزارش مشرق، جهانگیر قاسمی پدر محسن قاسمی قهرمان کشتی فرنگی آسیا که فرزندش  سال گذشته در یک کمپ ترک اعتیاد در بروجرد مورد ضرب و شتم قرار گرفته و درمان او هزینه‌های زیادی را بر دوش خانواده‌اش گذاشته است، گفت: بعد از اینکه محسن را به کمپ ترک اعتیاد فرستادیم که ترک کند متاسفانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و او را به طرز فجیعی کتک زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او را به بیماستان انتقال دادیم. حدود ۹ ماه در بیمارستان بود و بعد او را به خانه آوردیم و خودمان از او پرستاری می‌کنیم تا اینکه خوب شود.

وی در مورد وضعیت این روزهای محسن قاسمی گفت: متاسفانه هوشیاری ندارد، هزینه‌هایش هم زیاد است. به هرحال فرزندمان هست و باید از او حمایت کنیم. درمان و داروهایش روزانه نزدیک به یک میلیون تومان هزینه دارد، دکتر بالای سرش می‌آوریم.

پدر محسن قاسمی تصریح کرد: در این مدت اداره بهداشت بروجرد هیچ کاری برای محسن انجام ندادند و هیچ کسی نیامده به او سر بزند. هیچ کسی مسئولیت بیماری را برعهده نگرفته و وضعیتش وخیم است و کسی هم به ما کمک نکرده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا محسن قاسمی قهرمان کشتی آسیا کمپ ترک اعتیاد کمپ ترک اعتیاد محسن قاسمی ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، اردوان قاسمی روز بیان کرد: در بخش زنان میترا عبدالوند و در بخش مردان نیز احمد الهی‌نیا و ابراهیم شنبه‌پور (تیم الف) و امین پورمراد (تیم ب) تیم ملی کشورمان را در این پیکار‌ها همراهی می‌کنند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی آسیا از ۲۹ فروردین ماه در بخش زنان و مردان به میزبانی جزیره کیش آغاز شد و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان گفت: هر چهار ورزشکار استان جزو برترین‌های کشور بوده و از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار هستند.

وی افزود: در این مسابقات محسن گلاف به عنوان داور از خوزستان حضور داشته و کار قضاوت را انجام می‌دهد.

قاسمی گفت: در طول سال با برگزاری مسابقات مختلف در تمام رده‌های سنی، به دنبال توسعه بیشتر این رشته در سطح استان هستیم.

بیش از ۵۰ هزار خوزستانی در رشته پرورش اندام و بدنسازی فعالیت کرده و استان خوزستان قطب این رشته در کشور محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • اولین طلای کشتی فرنگی از آن علیزاده  شد
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در قرقیزستان
  • رحمان عموزاد با فرمول بازیابی بی‌رحمی، قهرمان المپیک پاریس می‌شود
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)
  • پشت پرده غیبت مصلایی‌پور در کشتی قهرمانی آسیا/ احتمال حذف از المپیک
  • برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران خوزستانی
  • قدردانی استاندار مازندران از کشتی گیران قهرمان آسیا