Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان رمضانی بعد از دیدار با سایپا در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد

آرمان رمضانی می تواند از روز سه شنبه در تمرین پرسپولیس حاضر شود.

به گزارش طرفداری، آرمان رمضانی امروز هم مثل چند روز اخیر در تمرین پرسپولیس غایب بود. موضوعی که باعث شد شایعه های زیادی پیرامون جدایی او از پرسپولیس به گوش برسد. جالب این که غیبت علیرضا ابراهیمی در تمرینات گل گهر طی چند روز اخیر و هم زمانی غیبت رمضانی در تمرین پرسپولیس باعث شد شک و شبهات در مورد معاوضه این دو بازیکن از سوی گل محمدی و قلعه نویی بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که باشگاه نشین ها مدعی اند آرمان رمضانی به خاطر مشکوک بودن به ویروس کرونا، در تمرینات پرسپولیس حاضر نشده است. اگرچه او 3 بار تست کرونا داد و هر 3 بار جواب تست اش منفی بود اما باز هم دوران قرنطینه را رعایت کرد. دوران قرنطینه رمضانی فردا به پایان می رسد و این مهاجم می تواند از روز سه شنبه در تمرین پرسپولیس حاضر شود. بر این اساس رمضانی نمی تواند در بازی دوشنبه مقابل سایپا حضور داشته و مقابل هم تیمی هایش به میدان برود.

 

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ خبر خوش برای طلبکاران پرسپولیس؛ سرخپوشان پولدار شدند شمیمه بیگم کثیف ترین عروس 15 ساله! / از سر بریده در سطل زباله نترسیدم + عکس! + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایلکای گوندوعان از علاقه منچستریونایتد به خودش پرده برداشت همسر موراتا: پسرمان باعث شد آلوارو بیمار شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمرین پرسپولیس پرسپولیس حاضر آرمان رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو